vinalkis skrev:
Det är väldigt,väldigt mycket snack om att spela högt här i forumet nu!
och jag ska väl inte vara sämre!
Jag har tänkt skaffa mig 2st 12" eller 15" basar så BILLIGT som möjligt,alltså inga DD och GZ grejor mm..mm. Frågan är om nån vänlig själ kan hjälpa mig att hitta några som skulle passa mig? Det bör vara 2x2ohms spolar för dom ska drivas med varsitt mutant monoblock på 800wrms. Kommer uppgradera slutstegen så småningom men just nu är det dom som får vara maskin till basarna! Bilen är väl inte direkt optimal,volvo 745a men det ska ju vara en utmaning ochså! skulle vilja komma upp i så mycket db som möjligt. Har precis köpt mig 2s tRockford Fosgate P152S framsystem som ska drivas av ett 4 kanals Mutant steg. Bifoga gärna länk till basarna som ni tipsar om! och kom ihåg att det gärna får vara så billigt som möjligt då jag ej är gjord av pengar,basarna får max kosta 2000:- styck.
Trevlig kväll!
Ser att du bor i Borlänge! Kliv ner på brl å snacka med lasse han kan nog hjälpa dig med nåra fina basar!
Annars funkar ju Carpower basarna fint,finns på Ullared för 2199:- (15") tror jag det var,lite över ditt max men du kanske kan pruta lite!
Mvh
Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!