3531
Sök

Bilköp 50-100k. Vilken??

Trucker
2 710 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Tjena..

har funderat på o slå till nu under lågkunjunkturen..

En bil för allt mellan 50-100k.

Vilken tycker ni? Så bra utr som möjlig, självklart så lågt miltal som möjligt..

Sedan, aut/man/tiptronic.. ja, ni fattar nog. betalar man 70k för en bil vill man ju ha de mesta i utr våg smile

tips?

eller känner ni nån som vill bli av med bilen?

Öppen för förslag smile

Mvh

Fart missbrukare

2 600 Inlägg
2 februari 2009
jadu saab 9-5 eller varför inte en nyare modell av 9-3. ford mondeo du hittar en st220 för det priset smile eller en ford focus st äldre modell kankse eller kan du kankse hitta en nyare modell av st.  lycka till=)

gör som jag kör gubba racer=)

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
2 februari 2009
Eftersom du heter bmw grabben... Då måste du ju gilla bmw, dom flesta bmw modellerna är ju ganska bra utrustad ifrån fabrik sen är dom ju trevlig att köra och titta på=) m3 e36 vore nått kanske?big_smile.. eller en lyxutrustad 540i?

///Widell

1 814 Inlägg
2 februari 2009
widell1111 skrev:
Eftersom du heter bmw grabben... Då måste du ju gilla bmw, dom flesta bmw modellerna är ju ganska bra utrustad ifrån fabrik sen är dom ju trevlig att köra och titta på=) m3 e36 vore nått kanske?big_smile.. eller en lyxutrustad 540i?

Eftersopm han verkar vara mer cruise än race skulle nog 540i vara bra för han tror jag smile

Trucker
2 710 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
jaa, blev väl lite..

Ingen race, mer cruise tack wink

Inga egna?? SEDAN är ett av kraven ..

Fart missbrukare

V8 de bästa som finns!
1 094 Inlägg
2 februari 2009
Ja skulle jag haft en enda bil året runt så hade jag nog kört på en 540 6vxl manuell e39. Hade en sån förut och var väldigt nöjd med den.
Tyvärr finns det bara en till salu under 100000 med hyfsat lågt miltal.
Senast redigerat av Niklasw (2 februari 2009)

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil

964 Inlägg
2 februari 2009
En Saab 9-5 Aero -02 eller nyare! En ganska rolig, bekväm och rymlig bil enligt mitt tycke. Ganska lätta att trimma också om man tycker att den med sina 250 hk original är för slö!

Trucker
2 710 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Har nån bra erfarenhet av Octavia RS?? Bra bil? fördel? nackdel??

Fart missbrukare

10 Inlägg
2 februari 2009
helt klart en saab 9-3 smile

Dieselgypsy
538 Inlägg
2 februari 2009
Du måste verkligen ge bättre riktlinjer:

-Fram/Bak/fyrhjulsdrift?
-Antal dörrar (eftersom du vill ha en sedan tror jag mest på 4-dörrars)
-Vad heter bra utrustning? Säg hellre vad du har för specifika utrustningskrav, t.ex. drag, ac, xenon, sätesvärmare osv.
-Högsta miltal
-Bränsle: Bensin/diesel etanol
-Maximal bränsleförbrukning.
-Vilken färg får bilen INTE ha?
-Vad är en dealbreaker för dig?

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 februari 2009
Bakhjulsdrift förstås! wink

Tycker du skall leta upp en 328 eller 330 E46, helst den senaste förstås. Snåla pigga och skitroliga bilar. Och i och med att du kallar dig "grabben" så tror jag en femma blir för mkt. En M3 E36 är förstås skitroliga bilar de också men sånna bilar tenderar kosta lite mer, framför allt i försäkring.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök