de är så att jag håller på att köpa mej en 945 turbo som förstabil och har hittat en riktigt pärla som jag är väldigt sugen på.
Men när jag kollade upp regnumret så står det att den är blå och har taklucka, fast den är grön och inte har någon taklucka..
Då tänkte jag att man kunde kolla om den var papprad?
Så hur gör jag det enklast? I Höger dörrkarm sitter jue chassienumret men har hört att det ska gå att kolla på två ställen till?, är det någon som vet ?
kan ju vara så att den nyligen är omlackad de uppdateras inte i systemet vilken färg den har föräns den vart inne på bes . tex har du röd bil och lackar den svart så står den inte som svart i systemet föräns efter bes
Sant, fast den är nybessad med ombesiktning, o Volvo originalgrön.. o takluckan där e jag också lite förundrad över. Men möjligheten finns, helt klart.
kan ju vara så att den nyligen är omlackad de uppdateras inte i systemet vilken färg den har föräns den vart inne på bes . tex har du röd bil och lackar den svart så står den inte som svart i systemet föräns efter bes
Lackar du om en bil i en annan färg och inte anmäler det som reg.besiktning, har jag för mig att man åker på böter.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Sant, fast den är nybessad med ombesiktning, o Volvo originalgrön.. o takluckan där e jag också lite förundrad över. Men möjligheten finns, helt klart.
är ju inte omöjligt att den är omlackad i just den färg koden bara leta upp chassi nr osv sen näru kollar på den kollar du så de stämmer om man vill va på säkra sidan
Lackar du om en bil i en annan färg och inte anmäler det som reg.besiktning, har jag för mig att man åker på böter.
de har jag aldrig hört och då va min morfar bes gubbe typ hela livet tills han dog de han sa va bara att gå in på vanlig bes så ändrades de menar har man jobbat hela livet som en sak borde man veta de
Nehj möjligheten finns ju. Jo jag får leta, har hört att en sitter i högra a-stolpen som på 240, o en i motorrummet, och även en i bagageluckan, men de blir väll till att leta helt enkelt
Nehj möjligheten finns ju. Jo jag får leta, har hört att en sitter i högra a-stolpen som på 240, o en i motorrummet, och även en i bagageluckan, men de blir väll till att leta helt enkelt
sitter lite här och var typ förardörren i motorrummet sen ären bricka med nret på till i motorrummet
sitter lite här och var typ förardörren i motorrummet sen ären bricka med nret på till i motorrummet
Lättast är väl att plocka bort plasten innanför b-stolpen på passargerarsidan, då ser man ju om dem har svetsat dit ett nytt ramnummer. Dem som sitter i motorrummet och i bagaget är ju bara plåtbrickor som är popnitade i karossen så dem är ju lätta att byta.