2625
Sök

Söker kolfiber makare

Trucker
168 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Då första kontakten jag fick tag i tyvär är upptagen så söker jag härmed efter annan kontakt som jobbar och har erfarenhet av att göra/täcka saker me kolfiber.

Om inte så länka gärna till något företag.

Tack så länge.

767 Inlägg
9 februari 2009
http://www.compositestyling.com/

Han  har ja anlitat nu vet ju inte om han har tid nu men du kan ju kolla

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

www.maniacracing.se
494 Inlägg
9 februari 2009
Mattzzon skrev:
Då första kontakten jag fick tag i tyvär är upptagen så söker jag härmed efter annan kontakt som jobbar och har erfarenhet av att göra/täcka saker me kolfiber.

Om inte så länka gärna till något företag.

Tack så länge.

Har en polare som jobbar med Kolfiber och han undrar vad du vill ha gjort i kolfiber ??
Skicka ett pm eller något till mig då han inte är medlem här på Garaget.org

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

terazzi
9 februari 2009
krille_hlm kan wink
Har sportvagns konsult i hässleholm, lr ja utanför..
Hemsidan finns på hans startsida här på garaget smile

sjukt duktig och trevlig smile

455 Inlägg
9 februari 2009
Johan på Customania kan hjälpa dig

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

8 156 Inlägg
9 februari 2009
Ska du drapera inredningsdetaljer, eller motorhuv? Eller kanske göra vissa detaljer helt i kolfiber?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Trucker
168 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
Lite klartext om vad jag vill då för alla:
Jag har redan gjort en sak i plexi som ni kan se på min sida, ett mätarhus kan man säga.
Sen resten är orginalkåper innuti kupen som ska TÄCKAS med kolfiber,ursäkta om jag va otydlig innan. Dom ska alltså inte göras i kolfiber utan bara täckas med en kolfiber film så det " ser " ut att vara kolfiber.

www.maniacracing.se
494 Inlägg
10 februari 2009
Mattzzon skrev:
Lite klartext om vad jag vill då för alla:
Jag har redan gjort en sak i plexi som ni kan se på min sida, ett mätarhus kan man säga.
Sen resten är orginalkåper innuti kupen som ska TÄCKAS med kolfiber,ursäkta om jag va otydlig innan. Dom ska alltså inte göras i kolfiber utan bara täckas med en kolfiber film så det " ser " ut att vara kolfiber.

Men varför inte klä den med riktigt kolfiber ??? är ju hundra gånger snyggare än plastfilm

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Trucker
168 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
Det är ju just det jag vill, ha täckt dom med riktigt kolfiber, inget Biltema look-a-like skit typ... det ska vara riktigt.

1 675 Inlägg
10 februari 2009
gör det själv. Fick mina saker från http://www.compositestyling.com/  idag. Så nu har jag att göra i helgen big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

1 675 Inlägg
10 februari 2009
fel adress. Här är rätt swecomposite.com. Beställde där ifrån. Riktigt trevliga. Kolfibret  395/m 200g /kvm.  twill.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Trucker
168 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
Tack för tipset men jag känner mig inte alls hemma på just detta området o lägger hellre lite pengar på att få det bra gjort av proffs.

71 Inlägg
10 februari 2009
www.acm-ab.se kanske kan hjälpa dig?

Sök