4227
Sök

Motorn är inte så rapp längre

7 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
Tjena , tänkte höra ifall ngn har ngn lösning på varför bilen inte får  " krut "  i starten utan kommer vid 3000 varv ,  trycker man plattan i botten så händer inget spec förns om ngn sekund .... skulle vare bra om någon skulle ha ngn teori om de !  smile

Neerd
1 596 Inlägg
16 februari 2009
låter som den kanske har för dåligt luftflöde när den dra in insugsluft...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

+Uppfinnare+
643 Inlägg
16 februari 2009
det beror väl lite på vad du har för kammar och hur de är utformade. För vad jag kunde läsa mig till så hade du ingen turbo va??

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

Smålänning
7 887 Inlägg
16 februari 2009
Gjort en service på sintonde?

Ett igensatt luftfilter kan ställa till med mycket... Och en kamrem som sitter en kugg fel kan göra detsamma...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

7 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
det är ingen turbo , kan bero på lite att jag har orginal filter i ?  har köpt ett koniskt öppet filter ,  men tändstiften är inte uppkollade ännu  hmm  jag har kedje kammar på min ,  tror inte att det kan bero på dem hmm  men ska byta tändstift så fort som möjligt och oljan med ,  ska även få dit  nya filtret med , får vi se om det blir någon bättre skillnad smile   smile

Sök