speedfreak racing skrev:
Vad är en raggare för dig??
En raggare enligt mej är en person som äger en gammal jänkare i fint skick och lever stilen fullt ut med kläder och musik och allt där till..
Vilka är raggare!
En raggare kan benämnas på olika sätt, Fylle raggare som åker i en gammal söndersupen pilsnerbil och bara svinar, kan även kallas "bonnraggare"...
Och sen bara raggare som passar in på beskrivningen jag skrev på vad en raggare är, men man kan även vara en raggare om man har intresse för raggarkulturen men kanske inte har råd..
Är Rocka billis raggare eller dom med 2öl och en gammal Starlet raggare??
Rockabillis skulle jag nog klassa som raggare ja, men 2 öl och starlet raggare benämner nog jag som fjantar!
Är det "fult" att vara raggare?
Nej, är inte raggare själv men känner många som är det. Förbannat trevligt folk och en väldigt go gemenskap mellan raggarna..
Är man raggare om man har en nyare modell av typ Corvette??
Nej! Det kallas brats..
. . . och det jag heller inte förstår är vad ni tycker folk med fina Amerikanare som
inte super eller kanske inte alls dricker i bilen eller på träffar kallas för???
Dom kallas fortfarande raggare, för dom har stilen.. Man måste inte supa skalle bara för att benämna sig som raggare..
Ibland känns det som "Raggare" är en svordom för "Bratzungar" utan livserfarenhet??!!
Nej, isåfall tycker jag att folk har väldigt fel uppfattning om vad en riktig raggare är..
Är du en raggare??
Nej det klassar jag inte mig själv som, men umgås gärna med dom...
. . . och min personliga stora fråga, tycker ni att JAG är en raggare??
Det är helt upp till dig själv!