start motorn går runt men den vill inte starta helt enkelt..sen har det läckt olja under motorn mellan V-låda ock motorn(inte kört sönder den)den hade stått i nårra dagar för att jag skulle göra i ordning motorn på den! Sen så luktar det bensin vid toppen,skumt?
första var att soppa pumpen hade dött helt.. Andra var massor och massor av ärga på den runda kontakten till spridarna, som sitter under insuget. kolla den kontakten!
första var att soppa pumpen hade dött helt.. Andra var massor och massor av ärga på den runda kontakten till spridarna, som sitter under insuget. kolla den kontakten!
synd som fan...det har både läckt bensin och olja,,helt konstit har juhh inte hunnit o plåga den än;)
har snackat med en snubbe som har en 323 motor e30 som är behov av en olje pump..va säger du om det?
första var att soppa pumpen hade dött helt.. Andra var massor och massor av ärga på den runda kontakten till spridarna, som sitter under insuget. kolla den kontakten!
synd som fan...det har både läckt bensin och olja,,helt konstit har juhh inte hunnit o plåga den än;)
har snackat med en snubbe som har en 323 motor e30 som är behov av en olje pump..va säger du om det?
Nu hänger jag inte riktigt med här
Har du kollat kontakten så det är bra kontakt där?
och vad har motorn med det hela att göra här?
Btw, kolla framför insuget, ovanpå termostathuset. Det sitter en Bränsletrycksklocka där, där läckte min lite bensin, och då var den lite kinkig att starta.. kan vara så att den läcker så mycket att du inte får tillräckligt med tryck för att öppna spridarna?
första var att soppa pumpen hade dött helt.. Andra var massor och massor av ärga på den runda kontakten till spridarna, som sitter under insuget. kolla den kontakten!
synd som fan...det har både läckt bensin och olja,,helt konstit har juhh inte hunnit o plåga den än;)
har snackat med en snubbe som har en 323 motor e30 som är behov av en olje pump..va säger du om det?
Nu hänger jag inte riktigt med här
Har du kollat kontakten så det är bra kontakt där?
och vad har motorn med det hela att göra här?
Btw, kolla framför insuget, ovanpå termostathuset. Det sitter en Bränsletrycksklocka där, där läckte min lite bensin, och då var den lite kinkig att starta.. kan vara så att den läcker så mycket att du inte får tillräckligt med tryck för att öppna spridarna?
Har startat den idag den går ojämnt,,kan det vara pga att den inte får tillräckligt med soppa??
första var att soppa pumpen hade dött helt.. Andra var massor och massor av ärga på den runda kontakten till spridarna, som sitter under insuget. kolla den kontakten!
synd som fan...det har både läckt bensin och olja,,helt konstit har juhh inte hunnit o plåga den än;)
har snackat med en snubbe som har en 323 motor e30 som är behov av en olje pump..va säger du om det?
Nu hänger jag inte riktigt med här
Har du kollat kontakten så det är bra kontakt där?
och vad har motorn med det hela att göra här?
Btw, kolla framför insuget, ovanpå termostathuset. Det sitter en Bränsletrycksklocka där, där läckte min lite bensin, och då var den lite kinkig att starta.. kan vara så att den läcker så mycket att du inte får tillräckligt med tryck för att öppna spridarna?
spridarna öppnas inte av tryck utan en ström signal.
synd som fan...det har både läckt bensin och olja,,helt konstit har juhh inte hunnit o plåga den än;)
har snackat med en snubbe som har en 323 motor e30 som är behov av en olje pump..va säger du om det?
Nu hänger jag inte riktigt med här
Har du kollat kontakten så det är bra kontakt där?
och vad har motorn med det hela att göra här?
Btw, kolla framför insuget, ovanpå termostathuset. Det sitter en Bränsletrycksklocka där, där läckte min lite bensin, och då var den lite kinkig att starta.. kan vara så att den läcker så mycket att du inte får tillräckligt med tryck för att öppna spridarna?
spridarna öppnas inte av tryck utan en ström signal.
Men om det läcker efter bränsletrycksklockan, så att man tappar tryck, då får kanske 0.5 bar, det är för lite för att du ska få en sprutbild / dimma av bensinen, utan det droppar bara in, och då kan det bli svårt att tända den.. så jag menade
Har du kollat kontakten så det är bra kontakt där?
och vad har motorn med det hela att göra här?
Btw, kolla framför insuget, ovanpå termostathuset. Det sitter en Bränsletrycksklocka där, där läckte min lite bensin, och då var den lite kinkig att starta.. kan vara så att den läcker så mycket att du inte får tillräckligt med tryck för att öppna spridarna?
spridarna öppnas inte av tryck utan en ström signal.
Men om det läcker efter bränsletrycksklockan, så att man tappar tryck, då får kanske 0.5 bar, det är för lite för att du ska få en sprutbild / dimma av bensinen, utan det droppar bara in, och då kan det bli svårt att tända den.. så jag menade
Jo precis..ska kolla det bättre imon..hoppas det inte är lika kallt asåå för bilen står ute;( Men ska jag byta ut dom dåå?