jag är på hmm stcc lät kul har hör att camaro cup gänget är med i spelet
Är det i den upplaga jag har, men den är sedan 1800kallt...
Ska man skaffa en plattform (*host* ps3 *host*) eller bara en bättre data om man ska leka med de nya spelen?
En bättre data ifall du vill ha skoj ihop med en massa andra Själv kör jag som jag skrev i andra tråden mest Simbin spel nu för tiden, STCC 2008, GTREvo, Race07 och GTR. Mycket trevliga spel med härlig karaktär såsom väldigt hala innan däcken får upp tempen, många servrar finns på nätet för att lira online. GTREvo är att föredra om man ska handla för första gången, otroligt många olika bilklasser och banor för att vara ett PC spel. WTCC Extreme är breddade WTCC bilar med V8:or under huven och är svinroliga att köra, sirmiro: ring ifall du undrar något så kan jag vägleda dig
Skönt att veta. =P Funderar just nu bara vilt, men ca hur kraftig dator krävs? kom ju på att det vore trevligt med en ratt på vänstersidan i bilen... Vad krävs för uppkoppling för att det ska rulla på med onlinerace? (skulle själv gissa ca 8, men tänkte kolla med er som testat.)
Jag ska ta och testa hur STCC-spelet är i kontrollerna. GTR var ok men Race07 gillade jag inte alls när jag testade det men kanske ska ge det en chans till...
vad behöver jag för specifikationer på en dator för att köra nåt gammalt kul racespel? Sitter och funderar vad jag kan mosa in i bilen, och måste då veta minimum, eller om en Eeepc duger.