3321
Sök

Biltemas solskyddsfilm!

121 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
hej, jag undrar om det finns någon som har använt Biltemas Återanvändbara solskyddsfilm med ett gott resultat?

Är det svårt att fixa solskyddet själv tongue? har en volvo 740 88 GL smile

MVH

655 Inlägg
28 februari 2009
Finns ett antal såna här trådar!
Den är lätt att använda, och blir bra resultat!

121 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
wetese skrev:
Finns ett antal såna här trådar!
Den är lätt att använda, och blir bra resultat!

ah ok sorry tongue ska leta upp de.. Okej vad bra smile

80 Inlägg
28 februari 2009
Håller med föregående!!! Den är helt okej och dessutom lätt att ta bort mot vissa andra!!!

De man inte har... å de man inte får....de gör man!!!!!

1 045 Inlägg
28 februari 2009
den går ju stoppa dit och ta bort, kan ju vara bra, men man ser ju inte ut genom den är ju en tjock film, blir väldigt diffust, så jag skulle stoppa riktig film.

12 086 Inlägg
28 februari 2009
Filmen är dyngskit.

Ok, den är pinsamt lätt att lägga på och den är relativt formbar.
Sen kommer nackdelarna, den är så tjock så den släpper ofta i kanterna. Där rutan ofta slutar med sånna här svarta prickar fäster den inte alls och de ser skit ut utanpå. Den är så tjock så man ser knappt igenom skiten. Hur suddigt som hällst.

140 Inlägg
28 februari 2009
Rekomenderar christer på solfilmsproffs.
Trevlig och gör ett perfekt jobb:
Detta är äkta solfilm.

http://www.solfilmsproffs.com

När dårarna dansar på bordet lägger hönorna ägg.

667 Inlägg
28 februari 2009
har den på min 740 som en annan talare sa den släpper i kanterna men duger så länge den håller;) själv funderar jag på solaplexus.. men vet inte kan ju bli att skramla om man vrir på stereon:( mvh

3 182 Inlägg
28 februari 2009
hade den på min corsa gsi ok den funka bra och jag fick bra resultat.

3 182 Inlägg
28 februari 2009
men biltemas vanliga solfilm är lika lätt att ta bort den.

90 Inlägg
28 februari 2009
Dustguy91 skrev:
hej, jag undrar om det finns någon som har använt Biltemas Återanvändbara solskyddsfilm med ett gott resultat?

Är det svårt att fixa solskyddet själv tongue? har en volvo 740 88 GL smile

MVH

Har inte använt den återanvändbara, men har den vanliga på min nuvarande 745'a, den är helt okej tbh
Var mitt första solfilms jobb och det löste sig riktigt bra, inget speciellt fel på solfilmen so far heller.

12 086 Inlägg
28 februari 2009
Ja kan inte förstå hur ni kan säga att den ger bra resultat? Det ger verkligen inget bra resultat!
Något ni aldrig kommer ifrån är grumligheten, hur bra man än är på o tona så lär den alltid va lika jävla grumlig. Vadå det är svart utanpå? Ja det är ju bra men de vore ju trevligt om man såg igenom.

1337
1 343 Inlägg
28 februari 2009
JapMax skrev:
Ja kan inte förstå hur ni kan säga att den ger bra resultat? Det ger verkligen inget bra resultat!
Något ni aldrig kommer ifrån är grumligheten, hur bra man än är på o tona så lär den alltid va lika jävla grumlig. Vadå det är svart utanpå? Ja det är ju bra men de vore ju trevligt om man såg igenom.

Kan inte annat än att hålla med fullt ut!

I'm not a fighter, I'm a lover!

667 Inlägg
28 februari 2009
JapMax skrev:

verkar konstigt då är det nog inte den toningen jag har min kostade 40kr rullen på biltema!!! och den duger ett tag.. så har du dåligt med pengar ta den  du förlorar ju inget!! eller ska du ha den på länge??? i såna fall är det inget att ha.. mvh

typ..eh..va?
582 Inlägg
28 februari 2009
Njae, som så många andra sagt redan, jag tycker att den blir suddig och grumlig när man kollar genom rutan. Biltemas solfilm skulle jag kunna ha på någon lekbil, eller billigare bil, men inte som något serriöst.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

260 Inlägg
28 februari 2009
Ett förslag, lägg på en hundra lapp så köper du solfilmen hos swedol, fungerar kanon och fan mycke bättre en bilteamas smile

Sök