2809
Sök

Pimp my ride

121 Inlägg
4 juni 2005
Trådstartare
visst..bilarna blir oftast snygga (ibland lite för mkt) men det skulle inte förvåna mig om rishögarna rasar en vecka efter..man ser ju aldrig att dom gör nått annat med motorn än byter olja..nån som tycker som jag?

12 086 Inlägg
4 juni 2005
asså.. dom måste ju fixa bilarna oxå.. asså maskinellt. Vem fan lägger ner så mkt pengar o tid på en bil som knappt går framot?

671 Inlägg
4 juni 2005
De gånger jag jobbat med TV så har dom aldrig brytt sig om funktion på någonting, det enda som räknas är att det ser bra ut just när det filmas.

49 Inlägg
4 juni 2005
Det jag skulle vara intresserad av att veta är hur lång tid efteråt dom har inbrott i bilarna eller får dom stulna.

Dom flesta är ju white trash och bor säkert inte i beverly hills om man så säger smile

68 Inlägg
4 juni 2005
Har hört att dom inte håller så länge... Men en del skulle gå fint också.. Tror inte dom gör nått med motorerna om det inte syns, det var väll nån beetle dom fixade lite på tror jag... Men jag tror jag läste att det var inte så många batterier som klarade sig...

Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.

121 Inlägg
4 juni 2005
Trådstartare
Denno skrev:
Det jag skulle vara intresserad av att veta är hur lång tid efteråt dom har inbrott i bilarna eller får dom stulna.

Dom flesta är ju white trash och bor säkert inte i beverly hills om man så säger smile

ja det eller i Ghetton:P..

Sök