3297
Sök

Ang Gate Gourmet på Arlanda.

1 863 Inlägg
26 februari 2009
Trådstartare
Nån här som har jobbat på Gate Gourmet eller känner nån som jobbar där? Vill veta lite om det jobbet.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 814 Inlägg
26 februari 2009
Du bor inte så jättelångt från arlanda, kanske går att åka dit o fråga runt? smile

alternativt ringa o fråga snällt.

Norrlänning
1 453 Inlägg
27 februari 2009
666_Beast skrev:
Nån här som har jobbat på Gate Gourmet eller känner nån som jobbar där? Vill veta lite om det jobbet.

Vad vill du veta? Dom sysslar huvudsakligen med mattransporter till de flesta flygbolag...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

1 863 Inlägg
27 februari 2009
Trådstartare
Jag vet vad dom gör, ska dit på intervju. Var nyfiken på om det var nån här som jobbar eller känner nån som jobbar där. Om det är ett bra ställe osv...

Norrlänning
1 453 Inlägg
1 mars 2009
666_Beast skrev:
Jag vet vad dom gör, ska dit på intervju. Var nyfiken på om det var nån här som jobbar eller känner nån som jobbar där. Om det är ett bra ställe osv...

jag känner några som jobbar där. De verkar bra, vad ja har hört iaf.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

1 863 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
expect1991 skrev:
http://lmgtfy.com/?q=Gate+Gourmet

Smart... Not

Nu vill jag veta från folk som jobbar hos dom hur det är, inte från deras sida. Som jag har besökt ett par gånger.

E4 Sto-Arn
8 Inlägg
5 mars 2009
De kunde ju anställa oss som redan kan köra highloader och har vana på en av de största kunderna som just nu håller på att byta catering till GG. Det kommer vara ett sjutusan till kaos under de första månaderna, varför då ta in folk som varken hittar på Arlanda, kan flygens olika galleyn och vet vad som ska vara i vagnar och skåp?
Bättre vore istället om de anställer utifrån först när de intervjuat alla intresserade från det bolag som förlorat kunden ifråga.

Jag och länsman against the world!

Sök