Jo men vart ska man sätta jordkabeln eller vad det är? på bilen eller ska man leta efter något annat å sätta den i? Och när man svetsar småbitar också?
..ja att ha kvar grejer på bilen man ska svetsa e väl aldri att rekommendera.. e ju lätt att plocka ner..sen e d bara att göra som ovanstående bara att köra på.. se till att d jordar bra bara..
inte för att vara dum eller så men om du inte kan svetsa föreslår ja att du tar kontakt med ett företag eller nån polare som har svetsvanna som kan görat rätt åt dej...
inte för att vara dum eller så men om du inte kan svetsa föreslår ja att du tar kontakt med ett företag eller nån polare som har svetsvanna som kan görat rätt åt dej...
Jo så kan man ju också göra men man måste ju börja någon stanns när man ska börja lära sig och nu när man måsta ha det svattsat och har en svetts hema så kan det ju vara läge att lära sig!
Men nu ska jag ut och testa om det skiter sig så får jag ringa någon som få komma hit imorrn å göra det å skita i mina äventr ikväll men måsta hällst ha bilen idag! Men tack för alla goda råden
även ett bra tips när man svetsar delar som är kvar på bilen är att se till att strömen inte passerar något kullager. dom blir nämeligen också svetsade pga ett litet mellanrum mellan kulorna och det som de ligger i. så sätt inte jorden på fälgen eller nått sånt. och föresten skrapa gärna rent lite där jorden ska sitta ( färg leder inte så jävelans bra tycker jag )
trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Att svetsa är en konst.. läs lite, titta på någon hur man gör och sen prova på testbitar.. du vill väl inte paja ditt fina avgassystem?
Att ha bra jord är A och O, ren metallyta och givetvis ska du jorda i avgasystemet om du ska svetsa där.. o inte i fälgen lr nått annat dumt jag såg över.
Jo så kan man ju också göra men man måste ju börja någon stanns när man ska börja lära sig och nu när man måsta ha det svattsat och har en svetts hema så kan det ju vara läge att lära sig!
Men nu ska jag ut och testa om det skiter sig så får jag ringa någon som få komma hit imorrn å göra det å skita i mina äventr ikväll men måsta hällst ha bilen idag! Men tack för alla goda råden
hehe somliga har tur o ha en svets hemma...själv kan ja svetsa så där men ja har ingen svets eller ens en lämligmekplats...
men skaffa ett par rör stumpar som du tesar att svetsa ihopp osv...rätt roande o svetsa faktist....va haru för svets?