3850
Sök

Open Air DLS Bas 12" i Hatthyllan

Varför Rimmar PJ På Bäst?
85 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
Jo tänkte då bygga in en Open Air DLS bas i hatthyllan i min A4.
Men tänkte höra om det finns nån som satt en bas i hatthyllan på en A4 å har bilder/tipps till mej å sen även Open Air byggen i huvudtaget i hatthyllor big_smile
Vill veta om den håller å hur jag ska gå till väga för att få ett bra ljud å en stabil hylla.
Vill ha utrymmet kvar i bagaget därför ska jag försöka mej på en i hyllan.
Men jag vill juh försöka kunna fälla ner säterna med för frakt av tex snowboard mm.
https://www1.garaget.org/archive/113/112409/139798/large_139798-1284741.jpg
Senast redigerat av pj87 (17 mars 2009)

"Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan."
"Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen."

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
17 mars 2009
montera helre  2 st 8"  typ  med nå små låder neråt lr  typ på hatthyllan
Senast redigerat av christofer_k (17 mars 2009)

85 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
Har redan köpt en DLS 12" :-/ å har 2st 6*9 så 2 8" får ej plats mellan

"Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen."

Bas älskare
716 Inlägg
17 mars 2009
då köper du en tom baslåda o ett steg så sätter du basen i lådan o lägger den i bagaet, och sen drar 6*9orna till hatthyllan istället. och ett bra steg till dom

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
17 mars 2009
pj87 skrev:
Har redan köpt en DLS 12" :-/ å har 2st 6*9 så 2 8" får ej plats mellan

Du kan inte sätta en låda under basen i hatthyllan då? Eller är det en OA bas? Isåfall så är det ju bara att montera dit och se glad ut. smile På med lite dämpningsmassa på plåten också så den inte vibrerar å har sig.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

85 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
ChriZtoffer - Prexis så ja har tänk big_smile e en OA bas å jag har köpt en 5 meter dämpnings massa som det är inbygd plåt i :-/ ska tydligen va bra iaf ...
VolvoXet - men tanken att ja köpte en OA är att jag ska få ha kvar utrymmet i bagaget så jag kan fälla ner sätena å tex frakta snowboarden mm.
6*9orna sitter redan i hatthyllan å 12" tänkte ja klämma imellan tongue steg ha ja till OA

Sök