Blev stoppad förra eller förr-förra veckan av en civilare.
Låg i 100 på 90-väg, kör igenom en rondell där jag tar av åt vänster och en gammal sunkig 740 kommer från höger och efter rondellen lägger jag mig på 100 igen. En bit är allting normalt men sen börjar den där skorven komma närmre och närmre och tillslut ligger fanskapet mig ända upp i arslet. Precis som alla normala människor blir jag lite lack av att ha folk fastkilade i arslet så jag drar på för att bli av med idioten men den fan drar på och lägger sig lika nära igen.
Vissa bitar låg jag nog i 140-160 Km/H

Kommer till ett samhälle = först 70 sen 50 så jag släpper gasen och bromsar ner till laglig hastighet genom samhället och precis när det blir 90 igen så ser jag hur det börjar blinka blått bakom mig......
Funderar ett tag om det är några idioter som är ute och störar sig med blå-ljus från närmsta hobbyaffär men stannar iaf eftersom det nog skulle kosta lite om man råkat köra ifrån snuten.
Stannar på en bred och fin vägren och fram kommer en, hyffsat snygg, kvinnlig polis med ett sjuhelvetes humör och gapar och skriker åt mig. Snutarna vart visst lite sura bara för att dom inte kunde hänga på i 140 knyck

Det var iaf tre snutar i den där bilen och det var ju lagom kul att stå där på vägrenen med tre snutar

Men dom sa att jag skulle ta det lite lugnare i framtiden och sen fick jag tillbaka kortet, jävla tur att dom j-larna inte får "mäta" folk efter bilens hastighetsmätare