3429
Sök

Vad är detta för anslutningar?

39 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
#21
ChriZtoffer skrev:
Ja det går och jo lite effekt tappar du, men det är knappt märkbart om du inte har instrument att mäta med.
funkar den här Y-spliten?
www.netonnet.se    
artnr: 010885

vad är det för skillnad på denhär? bättre?
artnr: 112600



om båda är skit. vart köpa?

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
7 april 2009
#22
Nja jag skulle nog inte vilja använda nån av dom två, båda är oskärmade. Möjligtvis #2 då den var rätt kort. Men köp hellre ett par riktiga Y-splits som är gjorda för att användas i bil. Tex den här. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

629 Inlägg
7 april 2009
#23
Fast snarare DESSA (2 hanar - 4 honor)?


GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
7 april 2009
#24
Nja då måste man ju dra dubbla kablar. Med dom jag visade så drar du bara ett par lågnivåkablar bak till steget och splittar dom sen där. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

39 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
#25
ChriZtoffer skrev:
Nja jag skulle nog inte vilja använda nån av dom två, båda är oskärmade. Möjligtvis #2 då den var rätt kort. Men köp hellre ett par riktiga Y-splits som är gjorda för att användas i bil. Tex den här. smile
de va inte heller farligt dyrt. jag va rädd att en sådan skulle bli svindyr.
får pinna ner till mds och köpa en sådan.

tack för hjälpen:)

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
7 april 2009
#26
Nej helt okej pris på dom faktist, kör själv med dom och för att vara MDS så funkar dom riktigt bra! wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

629 Inlägg
7 april 2009
#27
ChriZtoffer skrev:
Nja då måste man ju dra dubbla kablar. Med dom jag visade så drar du bara ett par lågnivåkablar bak till steget och splittar dom sen där. smile
Aha, kanske smart. Fast om man uppgraderar HUn senare kan det vara bra att ha fixat all kabeldragning på en gång...


GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
7 april 2009
#28
Jo det är sant, det är absolut bättre på det viset. Men om man inte har så mycket pengar och vill få i sakerna nu så blir det ju lite billigare med bara en lågnivå framifrån och bak.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!


Sök