3305
Sök

Volvo V70 Baslåda

9 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
Ja har hittat några kablar i skuffen där reservhjulet ligger å i manualen så står de att man kan ha en baslåda som till val där. då är min fråga kan man koppla en Bas låda som man köper på typ Brl å ett slut stek på dom här kablarna eller måste ja koppla på ett annat sätt nån som kan hjälpa mig?

Jo de tror ja me att de gör. men ja vill inte tappa center högtalaren om ja skaffar mig en ny sterio å sätter i. för hade de inte varit för den så hade ja byggt ett nytt system i bilen:(

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
12 april 2009
Eh, varför starta en till tråd för när du redan har den här?? Det blir väldigt långa onödiga trådar om alla skulle hålla på så. Har du inte fått nog med svar i den tråden eller är dom inte så som du vill ha dom? Bättre kanske att fråga på ett Volvo forum än här.

MVH// Christoffer

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

9 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
va en i andra tråden ja har som sa att ja borde skaffa ett bättre namn på inlägget å ja vet inte hur man ändrar de så ja skapa en ny därför har ja en till:P

8 156 Inlägg
12 april 2009
Låser tråden med hänvisning till den andra tråden här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=128987

För att ändra rubriken behöver du gå in och redigera ditt första inlägg i tråden och ändra i ämnes-rutan.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök