jag tycker de är snyggt när listerna runt om är svarta och bilen i den andra lacken men även snyggt med hellackad alltså inklusive lister osv.
ha en helsvart grill. tycker du ska ha så mycket orginal som möjligt jag.
Ok, kanske ska låta listerna vara då, men en Svart Xc grill med kromad ram och nyare volvo märke är väl de snyggaste till 850 nån som håller med mig? eller ska man lacka orginal grillen svart?? å sätta dit nya märket?
Det enda jag gjorde med min grill var att jag lackade de innersta grillribborna svarta och lämnade ramen och revären i krom, vart grymt nöjd med detta, hade även planer med att byta till det nya volvo märket, och det finns att köpa på Volvo! ART NR: 30882392.
Annars är det väl det du räknar upp som är prioteringar men en toning kan ju sitta riktigt fint också:)
Okej tack alla, Tänkte fråga, om jag nu lackar listerna svarta ska ja lacka den gråa delen på kofångarn med? altså inte hela fronten utan bara den del som för tillfälligt är grå fram och bak på kofångarn
Ja det tycker jag iallfall, hade min grå, mest solblekt men körde med turtlewax black crome så blev den svart igen. Väldigt bra resultat, så svart tycker jag du ska ha.
R Vinge bak, R front.. Hel lackade lister .. Dock så valde jag angeleyes istället för USA blinkers.. om du vill ha USA blinkers så tycker jag du ska köra med ögonlock också.. Hmm.. Sen 18 tummare som sagt
Det jag ska göra, är att byta handtag till Hellackade svarta v70 handtag istället för dom gråa tråkiga jag har nu .. Sen behövs inte mer ! Ja toning då, om du inte har det.
Okej tack alla, Tänkte fråga, om jag nu lackar listerna svarta ska ja lacka den gråa delen på kofångarn med? altså inte hela fronten utan bara den del som för tillfälligt är grå fram och bak på kofångarn
Jag menade så, att du lackerar listerna på dörrarna svarta men även listerna på stötfångaren, alltså den tjocka delen längst upp på stötfångaren. Det blir kanonbra ska du se
Jag menade så, att du lackerar listerna på dörrarna svarta men även listerna på stötfångaren, alltså den tjocka delen längst upp på stötfångaren. Det blir kanonbra ska du se
ok, Jag ska waxa dem svart
btw har lackat grillen som på bilden de blev skit snyggt återstår å fixa emblemet sen är det usa blinkers som skall köpas aja tack alla för hjälpen ska sluta spamma nu lol