4037
Sök

Bakhögtalare Mitsubishi Colt

18 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
Hejsan, har en Mitsubishi colt -00 och har köpt ett par högtalare som är inkopplad  i baksätet. nu är det så att jag tänkte koppla in dessa högtalare via ett slutsteg. problemet är att jag vet inte riktigt hur jag ska koppla in dessa. Tänkte sätta slutsteget under framsätet. Nån som vet vilka kablar det är som kommer från bakhögtalarna???

ljudfantast
1 372 Inlägg
19 april 2009
en plus och en minus.

de ska in i angivna portar på steget + och -. Det står oftast på steget precis var de ska in. På ett 2kanaligt steg så finns det en vänsterkanal och en högerkanal.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
19 april 2009
Dom kablarna som går till bakhgötalarna bör ju komma ut i ISOn bakom stereon och om jag nu inte mins fel så är det grön och lila kabelpar som är för bak.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

18 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
aaa, tack..de bästa är o klippa av dom kablarna då??

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
19 april 2009
Ja, eller ännu bättre, dra nya. smile Då kan du få lite gröver kablar än dom dära synålstunna sakerna, vilket kan vara bra om du ska driva med steg. Förresten, driver du framsystemet på steg redan eller? Annars så tycker jag helt klart att du ska prioritera det först!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

18 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
Aaa men då måste jag ju dra dom kablarna o det blir la ett jäkla mäck isf?..hur går kablarna??..Nee men jag tänkte köpa nya högtalare där med och sätta dom på steget med..

Sök