3418
Sök

Hur att montera vindrutedekal

259 Inlägg
9 juli 2006
Trådstartare
Tjena ska sätta på en vindrutedakal på utsidan på min 740. Någon som har något tips på hur det ska gå till så det inte blir luftbubblor. Ska man ta något medel under dakalen eller??

Tacksam för svar!!

764 Inlägg
9 juli 2006
gasgas skrev:
Tjena ska sätta på en vindrutedakal på utsidan på min 740. Någon som har något tips på hur det ska gå till så det inte blir luftbubblor. Ska man ta något medel under dakalen eller??

Tacksam för svar!!

Vatten o gummiskrapa.

TeQuilla

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
9 juli 2006
nej inget vatten eller något.. bara rengör ordentligt först så ska det nog gå bra.. så gjorde jag med min iallafall

259 Inlägg
9 juli 2006
Trådstartare
GurraG skrev:
nej inget vatten eller något.. bara rengör ordentligt först så ska det nog gå bra.. så gjorde jag med min iallafall

Så man ska inte ha något medel under dekalen då??

Butikschef
116 Inlägg
9 juli 2006
GurraG skrev:

*haha*

Jag brukar använda vatten och gummiskrapa när jag gör rent min.... wink

Vad använder du? big_smile

Det är bara att se till att rutan är ren innan du monterar, använd diskmedel eller avfettning...
Senast redigerat av Koffa (9 juli 2006)

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu

260 Inlägg
9 juli 2006
ragga några kompisar och skär bara bort halva pappret på baksidan först. sen när den sitter bra tar man bort på nästa sida. stora lufbubblor sticker du bara hål på med en nål och trycker ut luften.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

Svetsare
216 Inlägg
9 juli 2006
http://www.dekaltrim.nu/ gå in på montageanvisnigar så står det hur du ska göra!

I Rock Your Socks Of...
http://mickeshobby.blogspot.com/
Hellre Parkinsons än Alzheimers.
Det är ju bättre att spilla ut lite av groggen än att glömma var man ställt den.

Sök