3345
Sök

Amazon, skivor runt om

10 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
Hejsan folk, jag införskaffade mig precis en amazon -61 , trummer runt om.. jag tänkte ta en 240/740 bakaxel och slänga på och amazon 67ans skivbroms "kit" fram, hur gör jag för att få samma bult mönster runt om. ! ekonomi bygge ! får dock gärna hålla morgon dagen också förstås.

ska lägga i en rover 3500 motor och låda, så tips/trix och egen erfarenhet uppskattas om ni har på hyllan smile

vet inte om jag lagt den i rätt kategori, men annars får ni leva med det.

Weber frälst!
223 Inlägg
19 april 2009
B_Montana skrev:
Hejsan folk, jag införskaffade mig precis en amazon -61 , trummer runt om.. jag tänkte ta en 240/740 bakaxel och slänga på och amazon 67ans skivbroms "kit" fram, hur gör jag för att få samma bult mönster runt om. ! ekonomi bygge ! får dock gärna hålla morgon dagen också förstås.

ska lägga i en rover 3500 motor och låda, så tips/trix och egen erfarenhet uppskattas om ni har på hyllan smile

vet inte om jag lagt den i rätt kategori, men annars får ni leva med det.

spacers?

10 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
så enkelt ?smile , hur får jag tag på sådana som "omvandlar"

4 001 Inlägg
22 april 2009
är det inte lättare att få dit 140 eller 164:ans spindlar? då får du rätt bultmönster och skivor med en gång

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

1 562 Inlägg
22 april 2009
B_Montana skrev:
så enkelt ?smile , hur får jag tag på sådana som "omvandlar"

sök men hur blir det med spårrvidden?

10 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
jag har fixat skivor och oc (ock) fram , och det skulle tydligen inte vara några problem att byta, men bak, är ju probleme, och.. om man ska vara lite krävande, hade de varit fet med skoj me diffbroms

Sök