4922
Sök

Nybörjare som tänkt börja j*vlas med sin Astra!

1 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
Tja! Jag har tänkt börja fixa o trixa me min Opel Astraoch undrar om ni har några tips o idéer som jag kan ha användning för. Kommer få hjälp av en snubbe som hjälper mig med all installation. Jag har tänkt slänga in en turbo o intercooler på motorn, byta avgassystem, sänka den, skaffa eyelids och sist men inte minst slänga på ett par fäljar. Hade köpt kjolpaket men har inte cash över, kör hellre snabbt än snyggt! big_smile

Vad borde jag göra?
Vad kommer allt kosta?
Vad borde jag köpa?

ingen livslust
169 Inlägg
14 maj 2009
Inte värt att försöka "slänga in turbo o intercooler", lite mer saker än så. Hur gör du då med besiktning? Det kräver sin man.
Köp då hellre en turbobil direkt.
Annars e de riktigt fina stylingobjekt beroende på vilken årsmodell det är?

Ska du va här inne så får du fan gå ut!

12 086 Inlägg
14 maj 2009
Glidish skrev:
Tja! Jag har tänkt börja fixa o trixa me min Opel Astraoch undrar om ni har några tips o idéer som jag kan ha användning för. Kommer få hjälp av en snubbe som hjälper mig med all installation. Jag har tänkt slänga in en turbo o intercooler på motorn, byta avgassystem, sänka den, skaffa eyelids och sist men inte minst slänga på ett par fäljar. Hade köpt kjolpaket men har inte cash över, kör hellre snabbt än snyggt! big_smile

Vad borde jag göra?
Vad kommer allt kosta?
Vad borde jag köpa?

haha, hoppas du förstår omfattningen av de första modifikationen du tänkt slänga dit tongue

Defloratör.
641 Inlägg
14 maj 2009
mata inte trollen

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

Muttley
14 maj 2009
Glidish skrev:

Vad borde jag göra?
Vad kommer allt kosta?
Vad borde jag köpa?

Läs rubriksanvisningar och gör om.

Sök