3356
Sök

55-6/wd-40 Helt Fantastiska Grejor

12 Inlägg
2 juni 2009
Trådstartare
Tjennare tänkte att jag skulle starta upp en gammal skiten amazon som har stått i skogen i ca 18 år 6H stog jag och sprejade 55-6 ner i tändstiftshålen för att när man var liten så fick man för sig att skruva lite han ta loss stiften sedan gav jag upp big_smile(ca8årsedan) för den gnisslade och hade sig när man rullade runt motorn när jag hade avverkat 2-3burkar 55-6 så var 55-6lagret slut i garaget men hittade en stoor Wd-40 flaska och fortsatte med sprejat samtidigt  som jag drog en provisorisk bränsle dunk fram i huven och kopplade in och fylde på olja och vatten
Efter dessa procedurer så gick den runt lite lättare än i början så vi tog och boxerade lite TRO DE eller ej efter 50m så poffade den till och rusade för att sedan dö tog och vände hem och fyllde på lite wd-40 igen och gick och käkade kom till baka och fyllde på en sista gång och då fick jag bara in några droppar i vardera.
Boxerade sedan igen och den brakade igång med lite rytmiska pulser från högra benet så startade den och gick lite pissigt big_smile och de hörde ju broden som boxerade så han stannade ganska snabbt men de gjorde inte amazonen som fick sin första lilla P-skadda efter 18 års vila big_smile
Nu går den som ett skott med bra och jämn tomgång helt fantastiskt
Ska till stan och köpa en Wunderbaum för något har dött i den tongue

Ska ut och lufta bromsarna lite för dom är lite svampiga och de bästa är att nästan all el funkar utom bromms och innerbelysningen men de är ju lätt fixat
FY FAN VAD jag är nöjd big_smile

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
12 086 Inlägg
3 juni 2009
Vafan yrar du om?

Det ända jag fattar är din rubrik, vilket jag instämmer om! smile

369 Inlägg
3 juni 2009
JapMax skrev:
Vafan yrar du om?

Det ända jag fattar är din rubrik, vilket jag instämmer om! smile

haha ja me tongue

Avant för varje slant.

5 710 Inlägg
3 juni 2009
Ja denna passar bättre i bloggen, låser.

MVH Jonas/moderator

MVH Jonas
..............

Sök