De va riktigt mö fina bilar. Fast jag fatta aldrig va en massa volvo gör på en crusing.
är väl inte så konstigt volvo är raggar bilar, raggare kör volvo, raggare är på crusingar.
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Vi blev ikapp körda på motorvägen och så hör vi hur något landar på bilen.. Vi stannar och det gör bilen som kastade något med, ut hoppar tre "utlänningar" med kniv och knogjärn och de börjar skrika och slå på oss och bilen.. vi försöker så snabbt som möjligt hoppa in i bilen igen och när de ser att vi är på väg så kastar de stenar på bilen. ena kompisen fick en sten i huvudet som flög in genom bakrutan
nej fyfan, det finns folk till allt.. förstår inte varför man ska ta till tillhyggen om dom väl ska bråka.. skönt att höra att ni klara er bra, bilen går ju iaf laga ifall något skulle gått sönder.. men synd ändå..
nej fyfan, det finns folk till allt.. förstår inte varför man ska ta till tillhyggen om dom väl ska bråka.. skönt att höra att ni klara er bra, bilen går ju iaf laga ifall något skulle gått sönder.. men synd ändå..
Aa den gör ju de, ser inte riktigt ut som din men
Vad höll ni på o laga på eran borta vid Vianor? Kardan?
Det var en trevlig cruising så länge det varade.. Jag körde kompisens Chrysler New Yorker -66, svart med rött tak..
Vi blev överfallna på hemvägen och fick bilen sönderslagen m.m. slutade på akuten i Uddevalla för oss....
Usch vad trist, ja vi blev omkörda av en stor mattsvart jänkare på hemvägen, de häll lätt 150 blås förbi oss. Och de var de som förolyckades. Läste det i GT dagen efter.. Idioter..............
Det var en trevlig cruising så länge det varade.. Jag körde kompisens Chrysler New Yorker -66, svart med rött tak..
Vi blev överfallna på hemvägen och fick bilen sönderslagen m.m. slutade på akuten i Uddevalla för oss....
Usch vad trist, ja vi blev omkörda av en stor mattsvart jänkare på hemvägen, de häll lätt 150 blås förbi oss. Och de var de som förolyckades. Läste det i GT dagen efter.. Idioter..............
Nää det var inte vi.. Våran var blanksvart med rött tak och vi körde sakta, hände vid trestad i bussfilen..
Nu kompisens bilder, det blev inte såå mänga för han har en viss förmåga å inte få med hela bilen. Av nån anledning, kanske för stressad. Hehe han plåtade en Goggo han med.