3270
Sök

Angående: Träffar i Tranås?

157 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
Skulle det inte vara intressant och anordna en liten träff i Tranås? har sett många bilar som skulle va roligt att kolla nämre på.
Eller är det bara jag som tkr att de skulle vara trevligt?
Känns som alla antingen åker till linköping eller jönköping.
mvh Jens!

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 juni 2009
finns de verkligen sånt folk i Tranås ? wink
men blire nåt dyker jag upp smile

3 390 Inlägg
2 juni 2009
Ändra rubriken så den följer anvisningarna.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

113 Inlägg
2 juni 2009
Jag kommer troligvis om det blir träff i tranås... Fixa några polare som hjälper dig arrangera samt ett datum sen är det bara ösa på.... smile

1 002 Inlägg
2 juni 2009
Självklart finns det intresse för en träff i Tranås. Finns mycke bilfolk i denna lilla stad..smile

...

113 Inlägg
2 juni 2009
Samla ihop er fixa nåt... Det uppskattas alltid... Behöver inte vara tävlingar å priser och sånt.... Utan bara träffas någonstans och snacka lite skit... Finns det intresse för träffen sen så ordna nåt "större" till nästa sommar då ni har tid på er att planera...

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
2 juni 2009
Fan låter Nice !!!..... har väntat länge på nått sånt här men trodde inte det fanns likasinnade här i stan.
Bara det sköts snyggt så det inte blir nått jävla kalas där folk ska köra race o grejer, sånt får man väl ordna för sig.....

men är lätt på !

Inspiration comes standard

1 002 Inlägg
2 juni 2009
En idé är ju att ta det innan tex en mantorp träff..

Träffas i tranås kvällen, snacka lite skit osv, sen så drar vi vidare i karavan mot mantorp.

...

34 Inlägg
12 juni 2009
Visst det skulle va roligt om man kunde ha en träff elr nått liknande klart man kommer isf.....

Konstruktör på Strömsholmen AB
53 Inlägg
15 juni 2009
Blire träff på hemmaplan, så är man ju där. Sätt ett datum i juli och en vettig parkering, så får man ju se hur många som dyker upp.

Så länge det inte busas och härjas så mycke så bör det väl inte ställa till några bekymmer.

157 Inlägg
15 juni 2009
Trådstartare
Äntligen börjar tråden röra på sig big_smile
Jag själv har inte bott i tranås så pass länge att jag vet om några bra parkeringar.
Nån som har ett förslag??

1 002 Inlägg
15 juni 2009
Finns många platser att vara på..

*Schenker i hjälmaryd.
*Stiga parkeringen.
*"bortre delen" av willys parkeringen.
*Holavedsgymnasiets skolgård/parkering.
*Lidl parkeringen.

m.m.
Senast redigerat av dahboy (15 juni 2009)

...

34 Inlägg
15 juni 2009
Finns ju även parkeringen vid parkhallen, bestäm en plats och datum bara så kommer vi smile

1 278 Inlägg
15 juni 2009
kommer kanske om de blir nått:D

Street Knight

157 Inlägg
15 juni 2009
Trådstartare
Alla verkar vilja komma.. men ingen som vill dra igång något tongue
ska kolla mitt schema på jobbet imorn, sen får jag börja planera då tongue

3 Inlägg
18 juni 2009
Klart vi ska ha en träff här i Tranås! Tid och plats o sen kommer de som kommer. Finns nog en del bilar som står och förhoppningsvis kommer ut då.

1 002 Inlägg
27 juni 2009

...

Sök