2401
Sök

Är verkligen killar så desperata? :|

715 Inlägg
28 juni 2009
#61
det är så mycket man inte ska... inte äta chps då får man cancer och mobilen ger dig stålningskada så du mår lika dåligt som folket från hiroshima men nu får man inte vara desperat iheller bara för en person är avundsjuk över att ingen tjej/kille är desperat över honom och ger han bra betyg

214 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
#62
om du syftar på mig, så kan du ju kolla dom betygen jag fått innan du säger något : )

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

715 Inlägg
29 juni 2009
#63
ja finns många möjligheter men vet jag faktan begränsas mölijgheterna till att säga något

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
29 juni 2009
#64
Asså... låt det hela hållas, glöm inte bort att det är killarna som är problemet och inte brudarna som lägger upp bild på sig själv.

Det här med att det bara är massa typiska "volvobrudar" som slänger upp bilder det kan väl kvitta. Jag menar hur sexigt tror du tjejerna tycker det är och se, Kalle med snus, nerdragna brallor, en cigg i truten som står och "heilar".

Felet går på bägge håll, och alla de här diskutionerna är helt meningslösa.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

715 Inlägg
29 juni 2009
#65
AcesHigh666 skrev:
Asså... låt det hela hållas, glöm inte bort att det är killarna som är problemet och inte brudarna som lägger upp bild på sig själv.

Det här med att det bara är massa typiska "volvobrudar" som slänger upp bilder det kan väl kvitta. Jag menar hur sexigt tror du tjejerna tycker det är och se, Kalle med snus, nerdragna brallor, en cigg i truten som står och "heilar".

Felet går på bägge håll, och alla de här diskutionerna är helt meningslösa.
Precis helt meningslös diskussion på fyra sidor, folk måste ha för lite fritid för vem bryr sig egentligen
Senast redigerat av mulleina (29 juni 2009)

Ford fantast
1 607 Inlägg
29 juni 2009
#66
Blomsterberg skrev:
Fiesta_Racing skrev:
brandt_ skrev:
Visst det är kanske inte helt rätt att rösta 5or bara för någon fin brutta är med men brudar är i alla fall fina, till skillnad från 740 med cromade fälgar, det är det jag stör mig mest på, 740 med fälgar som ligger högst upp i topplistan, och när man går in och röstar 1or på dom för dem är skitfula så blir man så klart avstängd från garaget och de svarar aldrig på ens mejl.
det stämmer helt det du säjer. att dom ligger högst men det är för att svergie är volvo stämplat. och för att det är mer "volvoraggare" i landet än utlänningar.

jag tycker att det är väll okej att tjejer är med på sidan. Och om jag röstar så är det för bilen och inte för hon som står vid sidan det kvittar om hon är ful eller snygg. jag röstar på bilens utsende.

om man vill kolla på snygga brudar är det änklare att Porrsurfa.
det kostar ju pengar tonguetongue
jag vet det är ju därför pappa betalar:lol:

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

pnorberg
29 juni 2009
#67
Killar är och kommer alltid vara "svin". Bara för att det skapas en tråd angående detta kommer 99,9% av de killar som är desperata och verkar få stånd av att se en tjej posserandes framför en bil (t.ex. dessa två) fortsätta bli kåta av någon tjej som posserar framför en bil.
http://www.garaget.org/?car=59782&image=1249841
http://www.garaget.org/?car=87001&image=1461629

Visst skulle jag kunna sätta sambon på att possera framför min framtida bil men skulle inte kännas riktigt bra och veta att småpojkar sitter och dregglar och stirrar på hennes bröst för att sedan mest troligt dra ner byxorna och avsluta jobbet...

Nej nej, så här är det, bilar är sexiga, tjejer är sexiga men dessa ska aldrig blandas tillsammans. Det blir en dålig mix.
Senast redigerat av pnorberg (29 juni 2009)

Herr
1 722 Inlägg
29 juni 2009
#68
maco skrev:
Nu blir det 50/50 topic och off topic från mig här, så jag ursäktar mig i för hand.

Det du nu beskrev har man sett ett bra tag här på garaget. Samma fenomen kan man även se i de flesta tidningar. De jobbar så det ryker för att försöka göra allting jämlikt så då skriver de lovord om ALLT "grabbigt" som en tjej kan tänkas göra.

T.ex. Bilsport hade nyligen ett reportage om en tjej med en helt original Subaru Impreza från sena -90talet som denne ämnade att köra på strippen. Detta var uppenbarligen en stor nyhet eftersom den fick ett 2 sidors uppslag. Nu missunnar jag inte denna tjej detta reportage och det var väl roligt att hon fick vara med i tidningen, men skulle bilsport skrivit om detta om det nu var en kille ifråga som tänkte köra fort rakt fram?

Min lokala tidning är dock ännu värre när det kommer till denna fråga. Det händer ett par gånger om året att man läser reportage från t.ex. folkrace eller liknande där dessa meningar är vanligt förekommande "hon bevisar att 'tjejer kan'...", "vem har sagt att tjejer inte kan... "-Hur känns det att vara tjej inom...", "...hon slutade på stark nionde plats av 13 tävlande...".

Som sagt jag missunnar inte dessa tjejer rampljuset men jag kan inte låta bli att tänka på hur kontraproduktiva dessa artiklar är. Själv anser jag att sådana artiklar ger en stark "det-var-bra-för-att-vara-en-tjej"-anda...


Snacka om skenheliga sexister.
Hehehehe=) i see your point!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

881 Inlägg
29 juni 2009
#69
mulleina skrev:
AcesHigh666 skrev:
Asså... låt det hela hållas, glöm inte bort att det är killarna som är problemet och inte brudarna som lägger upp bild på sig själv.

Det här med att det bara är massa typiska "volvobrudar" som slänger upp bilder det kan väl kvitta. Jag menar hur sexigt tror du tjejerna tycker det är och se, Kalle med snus, nerdragna brallor, en cigg i truten som står och "heilar".

Felet går på bägge håll, och alla de här diskutionerna är helt meningslösa.
Precis helt meningslös diskution på fyra sidor, folk måste ha för lite fritid för vem bryr sig egentligen
Ännu mindre fritid när man orkar fylla ut den med hur "meningslös" den egentligen är. wink

För det första heter det Diskussion.

_Fördomar kommer att förekomma nedan_

För det andra så vet vi alla att killar har "två hjärnor/två huvuden" så helt killens fel kan man väl inte påstå att det är om det kommer någon tjej hit och laddar upp en bild på sin brorsas bil för att sen ladda upp 42 bilder på sig själv i olika utstyrslar,  mer och mindre påklädd. Det är ju klart som korvspad att bilen kommer ligga på plats #1 när majoriteten av besökarna kommer in för att titta på 'de andra' bilderna och lämnar en 5a på bilen innan de går för att öka chanserna hos den tjejen. (lol)
Senast redigerat av PlumCrazy (29 juni 2009)


715 Inlägg
29 juni 2009
#70
PlumCrazy skrev:
mulleina skrev:
AcesHigh666 skrev:
Asså... låt det hela hållas, glöm inte bort att det är killarna som är problemet och inte brudarna som lägger upp bild på sig själv.

Det här med att det bara är massa typiska "volvobrudar" som slänger upp bilder det kan väl kvitta. Jag menar hur sexigt tror du tjejerna tycker det är och se, Kalle med snus, nerdragna brallor, en cigg i truten som står och "heilar".

Felet går på bägge håll, och alla de här diskutionerna är helt meningslösa.
Precis helt meningslös diskution på fyra sidor, folk måste ha för lite fritid för vem bryr sig egentligen
Ännu mindre fritid när man orkar fylla ut den med hur "meningslös" den egentligen är. wink

För det första heter det Diskussion.

_Fördomar kommer att förekomma nedan_

För det andra så vet vi alla att killar har "två hjärnor/två huvuden" så helt killens fel kan man väl inte påstå att det är om det kommer någon tjej hit och laddar upp en bild på sin brorsas bil för att sen ladda upp 42 bilder på sig själv i olika utstyrslar,  mer och mindre påklädd. Det är ju klart som korvspad att bilen kommer ligga på plats #1 när majoriteten av besökarna kommer in för att titta på 'de andra' bilderna och lämnar en 5a på bilen innan de går för att öka chanserna hos den tjejen. (lol)
Jag tackar för rättelsen och ändrade omdelbart stavfelet.


Sök