2591
Sök

Ta B-körkort innan 18. Vart hittar man information och övrigt??

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
10 juli 2009
http://upyachka.ru/images/11/F11_20090628215952.gif

Bara för att liva upp stämningen lite. ;D

Green Street Elite
676 Inlägg
Smack that ass!!
2 953 Inlägg
10 juli 2009
elune skrev:
Det är inte på något sätt han menar detta?

Citerat från någon hemsida: "17 år och övningskörning
Egentligen händer ingenting speciellt när man fyller 17 om man tänker på körkort. Men vill man ha sitt körkort tills man fyller 18 så får man börja övningsköra samt skriva teori åtminstone 6 månader innan man fyller 18. Detta då det tar ett tag att få ett körkort."

Det kan ha varit det han menade med dispans, att han får skriva teorin innan han är 18? Eller tar jag fel?

det betvivlar jag att han menar.. å nu måste man ju klarat både uppkörning och teorin inom omloppet av 2 veckor annars måste man göra om det man klarade innan det andra

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

3 354 Inlägg
10 juli 2009
xorox_88 skrev:
elune skrev:
Det är inte på något sätt han menar detta?

Citerat från någon hemsida: "17 år och övningskörning
Egentligen händer ingenting speciellt när man fyller 17 om man tänker på körkort. Men vill man ha sitt körkort tills man fyller 18 så får man börja övningsköra samt skriva teori åtminstone 6 månader innan man fyller 18. Detta då det tar ett tag att få ett körkort."

Det kan ha varit det han menade med dispans, att han får skriva teorin innan han är 18? Eller tar jag fel?

det betvivlar jag att han menar.. å nu måste man ju klarat både uppkörning och teorin inom omloppet av 2 veckor annars måste man göra om det man klarade innan det andra

är 2 mån som man har på sig innan 1a avklarade/godkända provet går ut
http://www.korkortsportalen.se/jag-har- … rarprov-B/
Senast redigerat av Seth (10 juli 2009)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
10 juli 2009
okej va helt säker på att det va 2 veckor jag tongue borde ha vetat det dära jag big_smile jag som tog mitt för 8månader sen, shiet va tiden har gått snabbt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

3 354 Inlägg
10 juli 2009
jo tack. jag tog mitt för 2 år sen och det känns gammalt.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Sök