Hej Hur sitter grillen fast på en volvo S60. Sitter den bara intryckt eller är det skruvar innanför? På min S40 jag hade innan satt det skruvar men då kom man åt grillen inifrån. Det gör man inte lika lätt på denna.
måste plocka av hela kofångaren först sen kommer du åt grillen på baksidan kofångaren sitter fast i fyra skruv 2 per hjulhus tror jag och sen i plastplugg uppe under huven längst fram sen ska de bara att dra ut sidorna så den lossnar lite lätt sen drar man av hela plasthöjlet/kofångaren framåt lycka till//
måste plocka av hela kofångaren först sen kommer du åt grillen på baksidan kofångaren sitter fast i fyra skruv 2 per hjulhus tror jag och sen i plastplugg uppe under huven längst fram sen ska de bara att dra ut sidorna så den lossnar lite lätt sen drar man av hela plasthöjlet/kofångaren framåt lycka till//
Räcker att du plockar bort dom 4 eller 5 plastnitarna som sitter i ovankant av kofångaren när du har öppnat huven! Tryck ner mitten av dom och dra upp niten sen kan du bända fram kofångaren lite så att du får loss grillen!! Mvh johan