Sportsedan skrev:trocade skrev:Tyckte dock det var sådär bra koll på folk med flaggorna, skita i när man får svartflagg är ju riktigt fult tycker jag som man såg hela tiden... man kan ju tänka sig att en person som gör så skiter i om dom får en flagga för läckage eller liknande med...
Noterade även att många inte respekterade gulflagg, mkt. dåligt!
kan ju lägga till att jag svartflaggade en hel del bilar och några få kom fram och frågade vad det var för,,, mest var svart flaggorna för att framrutorna var öppna... visst det var varmt jävlar, men det är mest för att om det nu blir en incident så ska inte någon råka få ut armen i första skedet .... delade även ut några svartflagg för alldeles för hög fart / drifting/ omkörning under gul flagg när det var folk som jobbade med bärgning eller liknade... gav en bil startförbud under lördagen orsak.. han drog upp bilen i fullt ställ förbi personal och bogser bil som jobbade under dubbel gul flagg, för att verkligen visa er som körde att det är hinder och ni skall ta det riktigt lugnt förbi.. tyvärr var det mycket dålig respekt för gulflagg.. hoppas det blir bättre nästa år då vi kommer att var hårdare med att ge körförbud för dom som inte tar det lugnt...
Rizze_89 skrev:Riktigt rolig helg!
Dock lite dåligt med info och funktionärerna hade dålig koll. Tex program med vad som hände under dagarna, var det nån som hittade det?
tyvärr så är det Norrmännen som sköter allt vad schema heter vi fick ut ett papper där tiderna stod men det gällde inte till 100%... kan även tillägga att norrmännen gärna hade sätt att vi hävde ut mer bilar på banan än vad vi gjorde men vi har ju banans klassning att tänka på och så ska ni inte behöva köra i ett långt led utan kunna ge bullen benet och lära er vad eran gräns och bilens gränser är någon stans ...
körde även sjv förra året och låg där och plågade min honda hade då bra fart tyckte jag... hörde då ett jävla oväsen och titta upp i spegeln då kommer en 740 med brehas och kör om, en mycket skum upplevelse men fan så fränt så ska det ju vara under gatebil
men ni kan ju kolla in Mantorp Parks sida och mejla dom om era synpunkter då det var dom som skötte incheckning mm MK Scandia som jag tillhör skulle hålla i Bes av bilar och Säkerheten på bana...
dock finns det alltid saker som kan förbättras... om ni vill veta mer om vad vi gör så kolla i på www.mkscandia.se för övrigt så tycker jag att helgen var riktig trevlig med mycket bilar och däcksrök tror att det var ca 450 bilar under helgen som körde..
Loaded skulle köra på lördags morgonen men mantorp ville få ut chikanen så vi kunde släppa dom vanliga bilarna att köra..personligen så hade jag gärna sett att dom väntat med detta så Loaded och Mangs kunde göra ett vettigt försök runt Mantorp... som sagt hoppas på bättre flyt till nästa år
och då glöm inte sol skyddskrämen
King of the road :cool
0
0
0
0