Inte så många bilder då min kamera inte var den optimala för o ta kort på satans snabba saker Dock ngra depå bilder..
Trevlig åka fort båge...
Så här kan det se ut oxo
Tändsift till övers?
Dom testkörd denna topfuel dragstern.. Sved bra i ögonen efter en stund i den röken men satans va det mullare mysigt i magen
Rent o fint var det här..
En som smakade på betongräckena....
Senast redigerat av Mr_Redbull (25 juli 2009)
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Tackar, e nybörjare på o ta bilder o kör med en vanlig liten Fuji Finepix z20 eller ngt sådant
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
möjligt att det är syra, jag har ingen aning om vad det var förumt avgaser i någon form
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Lånar tråden om det går bra å promotar mina pix ..... därifrån om ej hojta till så raderar jag.
Ja vad ska man säja va ner på Lördagen å det blåste snål kalt samt skiftande väder så vart om annat sken solen sen va den i molnen ja det blev va det blev av korten.
går alldeles utmärkt o låna tråden riktigt frodiga bilder där Lonewolf
Galileo Galilei
(1564 - 1642)