4343
Sök

Snygga, billiga fälgar till Golf Mk1

50 Inlägg
27 juli 2009
Trådstartare
Någon som vet var man kan få tag i riktigt billiga, men ändå snygga fälgar till en Golf mk1?, nya eller begagnade spelar ingen roll, gärna med däck på. tongue
Ge gärna tips på vilka fälgar ni tycker passar bra på en svart golf big_smile
Kanske rent av någon som har liggande hemma någonstans?

Gör om, gör rätt...

16 197 Inlägg
27 juli 2009
å va e billigt??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Bonntrimmare
620 Inlägg
27 juli 2009
fälgar med 4/100 bult delning är ruggigt dyra för det är så många ungdoms bilar som har det!
annars sök på borbet dom har många snygga fälgar. blandannat tyskstuk fälgarnas moder Borbet A

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

16 197 Inlägg
27 juli 2009
D_Carlsson skrev:
fälgar med 4/100 bult delning är ruggigt dyra för det är så många ungdoms bilar som har det!
annars sök på borbet dom har många snygga fälgar. blandannat tyskstuk fälgarnas moder Borbet A

4/100 finns ju hur mycke som helst å välja på till vettiga priser..

www.infosite.se har MASSOR.

men sen beror de ju på va man tycker e dyrt...

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Däckspert
298 Inlägg
27 juli 2009
Jag skulle kunna tänka mig att vitlackerade breddade 16" plåtisar hade passat bilen riktigt snyggt.

Livet börjar vid 6200rpm!!!

50 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
aa, vitlackerade hade nog kunnat vara rätt snyggt, och tack för tipset SoL tongue, ska inte gå längre än 16" ;D

Gör om, gör rätt...

50 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
D_Carlsson skrev:

mm, jag har märkt att det är svårt att hitta snygga till vettiga priser, tack för tipset wink

Gör om, gör rätt...

got stance?
546 Inlägg
2 augusti 2009
har en uppsättning 15" mim om du är intresserad, Pm:a mig isåfall så fixar jag bilder
Senast redigerat av joonte_ (2 augusti 2009)

夢の力

45 Inlägg
2 augusti 2009
Kolla www.dragwheels.se de har en del fälgar i 4x100

Sök