3265
Sök

Omdöme om Dls x-program?

Försöker lära sig
156 Inlägg
29 juli 2009
Trådstartare
Tjena tänkte höra vad folket tycker om Dls x program? i övrigt så verkar dom flesta överens om att dls produkter är bra men jag har aldrig sett någon skriva om x program här. Så nu vill jag veta om produkterna är i samma klass som övriga Dls? eller om det är något helt annat?

MVH

1 634 Inlägg
31 juli 2009
Imorgon kan du provlyssna på en demobil med X-Program. Tror att den kommer att stå i BRC´s monter.

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

2 665 Inlägg
31 juli 2009
andreas_gbg_ skrev:
Imorgon kan du provlyssna på en demobil med X-Program. Tror att den kommer att stå i BRC´s monter.

Mvh Andreas

I BRC monter. På vilken utställning då?

DLS är bra grejer, och X program är också bra grejer tror jag trots att det är deras billighets serie verkar det som.
Har fattat det som att de kör digital teknik i alla förstärkare. DÅ blir de mindre o lättare o drar mindre ström än motsvarande transistor konstruktion.

MEN hifi branchen har alltid sagt att de inte låter lika bra, men tekniken utvecklas hela tiden.....

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

1 634 Inlägg
31 juli 2009
Mantorp är det wink Glömde den lilla detaljen. Det är Per Söder (Vunnit högsta klassen på EMMA Europa final, dock med annan bil) som har byggt demobilen, så det kan bli kul big_smile

Numera Saab 9-5 Aero -00

Försöker lära sig
156 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
andreas_gbg_ skrev:
Mantorp är det wink Glömde den lilla detaljen. Det är Per Söder (Vunnit högsta klassen på EMMA Europa final, dock med annan bil) som har byggt demobilen, så det kan bli kul big_smile

De var synd jag inte hade möjlighet att åka och lyssna då det hade vart kul å höra. hmm

1 634 Inlägg
2 augusti 2009
Phille_flow skrev:
andreas_gbg_ skrev:

De var synd jag inte hade möjlighet att åka och lyssna då det hade vart kul å höra. hmm

Det gör inget för det hade skett ett missförstånd. Vallåkra kommer den ställas ut på wink Hur som helst fick jag möjligheten att provlyssna den då ägaren var på plats som ljuddomare. Tycker att det rockade på duktigt med den lilla 10" som satt i.

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

Försöker lära sig
156 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
andreas_gbg_ skrev:
Phille_flow skrev:
andreas_gbg_ skrev:

Det gör inget för det hade skett ett missförstånd. Vallåkra kommer den ställas ut på wink Hur som helst fick jag möjligheten att provlyssna den då ägaren var på plats som ljuddomare. Tycker att det rockade på duktigt med den lilla 10" som satt i.

Mvh Andreas

jaha får försöka ta mig till vallåkra i stället då. vad var det mer för grejer i den bilen då?

1 634 Inlägg
2 augusti 2009
Vet inte vilken serie det var. Men det var 2st 6,5" kit, ett fram och ett bak, oså 10" bas och en Pioneer P9

Numera Saab 9-5 Aero -00

Sök