tja jag har sänk min golf 4 med koni str-t det skulle sänka 35mm men jag tycker fortfande det ser lite högt framtill . kan det vara ngt fel ? Tacksam för åsikter !
visst men mer av en säkning borde det ändå har blivit ? ser knappt sänkt ut fram
Så var det för mig med när jag sänkte min, bilen såg lika hög ut som innan sänkningen. Men efter att ha kört ett par mil så började det hända grejer och efterhand blev den så låg som den skulle bli.
Men du kanske redan har kört så fjädrarna satt sig?
Kolla om hjulhusen fram och bak ligger i linje, högsta punkten. Är fram högre än bak som det brukar vara (pga styrningen) så kan det behövas mer sänkning fram på många bilar.
tack för svaren ! det låter lovande Akerfeldt hmmm dock så sänkte jag bilen i början av maj och har hunnit köra en bit sen dess .. men får hoppas att det trillar ner lite mer
tack för svaren ! det låter lovande Akerfeldt hmmm dock så sänkte jag bilen i början av maj och har hunnit köra en bit sen dess .. men får hoppas att det trillar ner lite mer
Är det så länge sen du sänkte borde den ha sjunkit till rätt höjd vid det här laget tycker jag