3845
Sök

Vad skulle det kunna kosta att bygga ihop detta ( avgas/bild finns )

Trucker
1 220 Inlägg
12 augusti 2009
kolla här http://www.simons.se/NH/universal.htm om du kan hitta dom böjar du behöver

Vissa är bara bättre än andra!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
dom 2 raka rören verkar ha en böj på 60 grader tror jag ?

men sen de "Y" röret är ju lite klurigare, jag tänkte köpa ett vanligt Y rör sen lägga till rör med passande grader men inget finns som gör att de kommer se ut sådär me tanka på att det där är i flera delar ju

Inspiration comes standard

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
13 augusti 2009
Trådstartare
ja ger fan upp.. trodde att detta skulle gå att lösa snabbt men de verkar skita sig varje gång ja försöker,,, får se va som händer framöver men just nu verkar de som att ja inte kommer nånvart med detta

Avstängd
424 Inlägg
13 augusti 2009
Edvinoo skrev:
ja ger fan upp.. trodde att detta skulle gå att lösa snabbt men de verkar skita sig varje gång ja försöker,,, får se va som händer framöver men just nu verkar de som att ja inte kommer nånvart med detta

men för helvete. Har du inga polare som kan svetsa?? såhär lätt får du ju inte ge upp tongue Verkar ganska sjukt att det är så mycket jobb med att hitta nån som vill svetsa.

team Svineri. Volvos under construction.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
13 augusti 2009
Trådstartare
turbo5a skrev:
Edvinoo skrev:

men för helvete. Har du inga polare som kan svetsa?? såhär lätt får du ju inte ge upp tongue Verkar ganska sjukt att det är så mycket jobb med att hitta nån som vill svetsa.

Svetsare e inte svåra att hitta däremot rören som passar, tydligen kan ingen bocka rören och säger att jag måste hitta rörböjar. Men jag vill inte ha 20 skarva på ett så enkelt system. vill ha det som det är på bilden.. Snyggt och enkelt !

12 086 Inlägg
13 augusti 2009
Kolla med ferrita då, kan inte dom så är de ju något fel.
Vad kostar ett färdigbyggt då?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
13 augusti 2009
Trådstartare
JapMax skrev:
Kolla med ferrita då, kan inte dom så är de ju något fel.
Vad kostar ett färdigbyggt då?

ja har inte kunnat komma i kontakt med dom ju.

Vet inte hur mkt de kostar att få till sverige har mailat killen som gör dom big_smile

Sök