Satt o kladdade lite i photoshop och blev grymt nöjd med hur jag fick till det med fälgarna. Så jag vill ha lite synpunkter / tips på vad jag åstakommit digitalt
Frågor:
Snyggt eller anus med färgerna? Förslag på annat? Hur går man tillväga för att göra detta?
Ps. Jag gör detta som ett alternativ till att köpa nya fälgar!! .Ds
lackar om fälgarna sen finns de en tejp o köpte som e klar o klistra dit..
Tejp? vad menar du då? ska han tejpa dit randen? ;p Om det var så du mena så tyckerj ag helt klart att du INTE ska göra så. om du ska lacka fälgarna, gör inget fusk-jobb dvs GÖR DET elr gör det inte alls. den PSáde bilden såg helt OK ut. Jag skulle dock ha hel-svarta fälgar
mvh
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
lackar om fälgarna sen finns de en tejp o köpte som e klar o klistra dit..
Tejp? vad menar du då? ska han tejpa dit randen? ;p Om det var så du mena så tyckerj ag helt klart att du INTE ska göra så. om du ska lacka fälgarna, gör inget fusk-jobb dvs GÖR DET elr gör det inte alls. den PSáde bilden såg helt OK ut. Jag skulle dock ha hel-svarta fälgar
mvh
Mycket smidigt att "tejpa" dit randen istället för att lacka, på så sätt om man önskar byta färg på randen är det bara värma lite och rycka loss och byta. Dessutom mycket smidigare om man skulle ångra sig och vilja ha helt svarta fälgar, inte så lätt om man lackat randen då.
Klart större frestar, men det kostar mycket mer än att lacka dessa just därav jag spekulerar om inte dessa kan bli rätt coola.. Tycker det blev relativt snyggt på bilden..
Att köra dem helt svarta är snyggt, men många har det! Inte att jag är unik med den röda ringen.. men jag är unikare..(Om det nu är ett ord)