Vilket tror ni är bäst? Det skall driva 2st 6,5 högtalare & 2st 5,25. 5,25 är Mtx koaxialer på ca 50wrms sitter i framdörrarna. I bakdörrarna vet jag inte riktigt än vad det blir men funderar på dessa: http://www.dls.se/sv/car/prod.html?produkt=sv_84 Vad tror ni om dem? Vad har kabelfiltret för funktion?
Okej. Men Mutant steget borde väll inte ha några problem att driva detta va? Någon som vet vad måtten på Mutant steget är? Har letat överallt men hittar inget.
Hehe Tackar för komplimangen "michieff" men hade inte tänkt lägga ut allt för mycket pengar på ljudet. Vad tror ni om DLS högtalarna då? Skall jag köra på dom elr ska jag kolla efter något annat? Vad har kabelfiltret för funktion?
Kabelfiltret är kitets delningsfilter, alltså för diskant och bas. Oftast sitter detta filter inbyggt i en liten låda, men i just detta kit så sitter filterkomponenterna direkt på kabeln.
Kabelfiltret är kitets delningsfilter, alltså för diskant och bas. Oftast sitter detta filter inbyggt i en liten låda, men i just detta kit så sitter filterkomponenterna direkt på kabeln.