3235
Sök

Varför måste dom?

1 639 Inlägg
10 juli 2005
SM i att Kasta paj pågår just nu, missa inte sommarens största event... Plats: Garaget.org, Inträde: GRATIS ! tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Bilbyggare
225 Inlägg
11 juli 2005
mrcelica skrev:
SM i att Kasta paj pågår just nu, missa inte sommarens största event... Plats: Garaget.org, Inträde: GRATIS ! tongue

hehe, aj förlåt ... akta min icke värdefulla lack bara ... hehe

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come

222 Inlägg
13 juli 2005
Håller med.....För mycket styling ger bara ett pråligt uttryck och gör väl ingen människa glad - eller jo kanske precis det, man får skratta åt eländet!!!

:-)

mvh
angelicque

Hellre chips än sex på festival!!!!

"A Johlsson"
302 Inlägg
13 juli 2005
Kan ingen bara låsa denna tråden och sedan förbjuda folk att diskutera varandras tycke och tänkande samt varandras bilar (ir0ni), för det fungerar uppenbarligen inte utan att barnungar ska börja bråka om vems bilmäre som är bäst?

121 Inlägg
13 juli 2005
Janken skrev:
_golf_ skrev:
less is more:)..jag håller med dig. finns inget jag är så trött på som riskokare med extrema kjol paket och vingar stora nog att passa en boeing.
så kostar det, bättre lägga pengarna på motorn

ska jag vara helt ärlig så tycker jag att en annan bilmodell av annat märke är ganska väl representerad i kategorin löjligt stylade bilar. GOLFAR!!!

fortfarande...jag tog som sagt bara riskokare som ett ex.
sen är jag inte säker men känns osm om du försöker påpeka att min bil på nått sätt är löjligt stylad?
isf ska jag inte va sämre och påpeka att är det nått som är löjligt så är det att styla en gammal nissan primera..som att sminka en gris ungefär

allt från mig..

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
13 juli 2005
som sagt, sm i pajkastning...
en bil som är stilren är mycket snyggare än en som har "det värsta av allt"
eller när det som monterats på bilen har ett värde som ligger 10 ggr över bilens eget värde.
detta är slöseri... men det är ju bara min åsikt finns säkert lika många åsikter angående detta som det finns användare här på garaget...
tycker vi lägger ner denhär tråden nu, den fyller ingen funktion, lås skiten...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Sök