2629
Sök

Dubbla dimljus fram: Volvo 744

303 Inlägg
13 augusti 2006
Trådstartare
Good or bad?

Såg en som hade det loong time ago.. och fick lusten på att ev. ge mej på detta smile Har ju ändå ett par över så. Planen är alltså att ha 2st på varje sida precis vid sidan av varandra. Tycker Ni det skulle bli bra eller shite??  Och tror ni besiktningen säger något om det??

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.

Miklen
13 augusti 2006
ja tror inte du får ha d så på besiktningen.. vet inte om d skulle va så snyggt heller..snyggare me bara 2 enlit mig..

hater
656 Inlägg
13 augusti 2006
Haha vad ska du ha det till? Det är ju snyggare så som de ska vara.

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Örebroare i exil
970 Inlägg
13 augusti 2006
Smaken är som baken. En bekant till mig hade hur som helst 4 dimmljus på sin 244 och det sa inte bilprovningen nåt om. Men det kanske bara var ren tur.

Hej FRA!

303 Inlägg
14 augusti 2006
Trådstartare
Tycker de skulle passa rätt bra.. bredden av 2st blir ju samma som själva lyktan ovanför så HELT oestetiskt blir det ju inte.. för att inte nämna, att allt ljus är välkommet på de mörka norrlandsvägarna under vintern.. wink  Vi får väll se...

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
14 augusti 2006
vad har besiktningen att säga till om? så länge dimljus inte lyser får man väll ha hur många som hällst?? jag funderar på min 740 att ha dim-ljus ytterst å extra ljus precis innanför... smile

132 Inlägg
14 augusti 2006
hmm, ska du ha 4st orginal dimmljus?

Vet iof inte hur din bil ser ut, men jag hade gilalt det mer om de var 2st små runda på varje sida.
Själv så ska jag snart bygga in dimmljus i fronten på min..
Ska bara hitta den modellen jag vill ha först ;P

* SaaB = Se Andras Avundsjuka Blickar *

Sök