3091
Sök

Ford Probe -91 Stulen i Helsingborg

10 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
Bild finns på min sida.

Real men dont eat suschi.

9 108 Inlägg
24 augusti 2009
Håller ögonen öppna, åker ju runt i Hbg 9 timmar om dagen nu så.. Något telefonnummer man kan nå dig på om man nu mot förmodan skulle se något?

Ford fantast
1 607 Inlägg
24 augusti 2009
Tråkit

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

10 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
MilleN skrev:
Håller ögonen öppna, åker ju runt i Hbg 9 timmar om dagen nu så.. Något telefonnummer man kan nå dig på om man nu mot förmodan skulle se något?

0703 64 65 67 kan mycke väl tänka mej den står  här i närheten... gott om puckon som inte fattar att man kan ta taxi hem från krogen.

10 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
chiquita skrev:
MilleN skrev:

0703 64 65 67 kan mycke väl tänka mej den står  här i närheten... gott om puckon som inte fattar att man kan ta taxi hem från krogen.

Upphittad: Bytes mot vadsomhelst.

Ljudbyggare
170 Inlägg
3 september 2009
chiquita skrev:
chiquita skrev:
MilleN skrev:

En chokladask och tidningen stylingbörsen bjudet!

9 108 Inlägg
3 september 2009
chiquita skrev:

Jag som trodde jag skulle bli hjälte när jag såg den idag och så var den redan upphittad lol

10 Inlägg
3 september 2009
Trådstartare
MilleN skrev:
chiquita skrev:

Jag som trodde jag skulle bli hjälte när jag såg den idag och så var den redan upphittad lol

Dock så får du en stjärna i kanten för friska falkögon. big_smile

Nu ska jag bara lyckas sälja den åxå.

Sök