3104
Sök

Ford Probe GT 2.2T -92 kopplings byte

4 Inlägg
20 september 2009
Trådstartare
Tjenatjena är väldigt ny på denna sida så nu får rätta mig om ja har fel på nått ang.tråden.

Ja till de viktiga.. som tråden lyder, funderar på att köpa en Ford Probe med kopplings ras men vet inte hur det är att byta koppling på en sån och vänder mig till er och vill veta om det är något större problem att byta kopplingen? måste man vinkla motorn eller går det att dra isär ?. Är väldigt tacksam med tips och andra sorters råd av er som har gjort detta =)

MvH Lillen ;)

Gasglad
3 244 Inlägg
20 september 2009
lil_021 skrev:
Tjenatjena är väldigt ny på denna sida så nu får rätta mig om ja har fel på nått ang.tråden.

Ja till de viktiga.. som tråden lyder, funderar på att köpa en Ford Probe med kopplings ras men vet inte hur det är att byta koppling på en sån och vänder mig till er och vill veta om det är något större problem att byta kopplingen? måste man vinkla motorn eller går det att dra isär ?. Är väldigt tacksam med tips och andra sorters råd av er som har gjort detta smile

MvH Lillen wink

tjenare! Har en ford probe själv, lättaste enligt mig är att lyfta ur hela motorn för att byta kopplingen.

//Carfreak

4 Inlägg
20 september 2009
Trådstartare
aj fan äre så pass:/  har hoppats på att bara kunna vinkla eller dra loss för att komma åt..

Sök