Holme skrev:sen tändning eller felinställda kammar?
_mange_ skrev:behöver hjälp nu men turbon som börja glöda (bil röd) även när jag kör lungt ?? bilen är en 945 så är lite upp jagad. Mvh Mange
t5-r micke skrev:vad är din definition på lugnt? skulle tro om du verkligen kör lugnt å försiktigt så är det nog för högt motstånd i avgasystemet.
axelj skrev:_mange_ skrev:behöver hjälp nu men turbon som börja glöda (bil röd) även när jag kör lungt ?? bilen är en 945 så är lite upp jagad. Mvh MangeUppjagad innebär? Det finns mängder med möjliga orsaker!
_mange_ skrev:axelj skrev:_mange_ skrev:behöver hjälp nu men turbon som börja glöda (bil röd) även när jag kör lungt ?? bilen är en 945 så är lite upp jagad. Mvh MangeUppjagad innebär? Det finns mängder med möjliga orsaker!bara lite trimmad då.
axelj skrev:_mange_ skrev:axelj skrev:Uppjagad innebär? Det finns mängder med möjliga orsaker!bara lite trimmad då.Hur är den trimmad menade jag såklart!
_mange_ skrev:axelj skrev:Uppjagad innebär? Det finns mängder med möjliga orsaker!bara lite trimmad då.
axelj skrev:Uppjagad innebär? Det finns mängder med möjliga orsaker!
_mange_ skrev:axelj skrev:_mange_ skrev:bara lite trimmad då.Hur är den trimmad menade jag såklart!-Chippad tändnig. -Chippad Bränsleboxen. -Öppet filter-3" Downpipe.-100cell sportkat.-Dämpare med 4" böj ut.-1,2ladd i toppladd.-annan ic
axelj skrev:_mange_ skrev:bara lite trimmad då.Hur är den trimmad menade jag såklart!
_mange_ skrev:bara lite trimmad då.
axelj skrev:_mange_ skrev:axelj skrev:Hur är den trimmad menade jag såklart!-Chippad tändnig. -Chippad Bränsleboxen. -Öppet filter-3" Downpipe.-100cell sportkat.-Dämpare med 4" böj ut.-1,2ladd i toppladd.-annan icHar det fungerat som det ska innan eller uppkom det i samband med trimmet?
_mange_ skrev:axelj skrev:Hur är den trimmad menade jag såklart!-Chippad tändnig. -Chippad Bränsleboxen. -Öppet filter-3" Downpipe.-100cell sportkat.-Dämpare med 4" böj ut.-1,2ladd i toppladd.-annan ic
axelj skrev:Hur är den trimmad menade jag såklart!