Jag har köpt grenrör och turbo som bara går att bygga uppåt, och jag har ett problem vatten pumpen ligger bara 5 m.m från grenröret.. så lämnat iväg den för modifiering haha, hopppas verkligen de går att svetsa i det.
Jag har köpt grenrör och turbo som bara går att bygga uppåt, och jag har ett problem vatten pumpen ligger bara 5 m.m från grenröret.. så lämnat iväg den för modifiering haha, hopppas verkligen de går att svetsa i det.
Hur kan du få grenröret att ligga 5mm från vatten pumpen? :S vatten pompen sitter ju fram på motorn och grenröret på sidan och ska ju lämpligast byggas bakåt!
Köper man XS-poxer grenröret så ligger det 5mm ifrån anslutningen till slangen.... Skitgrenrör...köpte ett jag också,det man kan göra är att svetsa på en förlängning av anslutningsröret.
Senast redigerat av babyblue242 (26 september 2009)
Hur kan du få grenröret att ligga 5mm från vatten pumpen? :S vatten pompen sitter ju fram på motorn och grenröret på sidan och ska ju lämpligast byggas bakåt!
jaa, men jag såg inte riktigt hur de skulle sitta, titta nog inte så noga heller, gjort e gjort iaf?, men ska lämna iväg de på måndag för svetsning, 90 gradig på pumpen, så ska nog få i hopa bilen nästa vecka haha:)