3656
Sök

TJENA har en fråga angående min bmw 325 ska sälja den och undrar vad jag kan få för den???

55 Inlägg
7 oktober 2009
Trådstartare
ska nämligen sälja min bmw 325i E36 och undrar vad jag kan få för den?

utrustning
elhissar
färddatorn
m5 elspeglar
sänkt
eltacklucka
18 tums fälgar med BRA däck
15 tums fälgar vinterdäck
kjolpaket
angel eyes
sporrtflter
dubbla 2,5 avgassystem härligt ljud
tonade rutor gjort på fabrik
UFO neon under bilen
neon inne i bilen ochså ,en dosa i handsfacket som har 5 olika knappar med olika funktioner hur det ska blinka
M3 skinn sportstolar ifrån 94 riktigt snygga med väldigt bra kvalite
motorn är bytt och har gjorts på verkstad den har rullat 18 000 mil karossen har rullat 29 000 men är ny polerad på bil rekonditinoring firma, 

LJUD CD/ DVD spelare LCD 7 toutchscreen Mp3 divx all läsbar Rockford 5,25 kit framdörrar rockford fosgate p162s PUNCH framdörrar  OBS bilen går RIKTIGT bra i växelåda och motor inga som helst fel på den!!!! besiktad till mars och förra besiktingen gick den igenom fel fritt utan några 2or eller 1or VAD kan jag få den  för tror ni ?

12 086 Inlägg
7 oktober 2009
Om du har bort några punkter så är den nog värd ~35-40k om den är i lika fräsh som du beskriver.

Avstängd
126 Inlägg
7 oktober 2009
JapMax skrev:
Om du har bort några punkter så är den nog värd ~35-40k om den är i lika fräsh som du beskriver.

håller med den där borde du iallafall få 35 40 för om den är sådär fin som den låter

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
7 oktober 2009
lägg gärna upp bilder så man ser skicket. årsmodell? sen kjolpaketet, är det typ M3-kjolar eller är det "hassans kebab-2000hejkomochhjälpmej"?

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

Avstängd
47 Inlägg
7 oktober 2009
putte_88 skrev:
ska nämligen sälja min bmw 325i E36 och undrar vad jag kan få för den?

utrustning
elhissar
färddatorn
m5 elspeglar
sänkt
eltacklucka
18 tums fälgar med BRA däck
15 tums fälgar vinterdäck
kjolpaket
angel eyes
sporrtflter
dubbla 2,5 avgassystem härligt ljud
tonade rutor gjort på fabrik
UFO neon under bilen
neon inne i bilen ochså ,en dosa i handsfacket som har 5 olika knappar med olika funktioner hur det ska blinka
M3 skinn sportstolar ifrån 94 riktigt snygga med väldigt bra kvalite
motorn är bytt och har gjorts på verkstad den har rullat 18 000 mil karossen har rullat 29 000 men är ny polerad på bil rekonditinoring firma, 

LJUD CD/ DVD spelare LCD 7 toutchscreen Mp3 divx all läsbar Rockford 5,25 kit framdörrar rockford fosgate p162s PUNCH framdörrar  OBS bilen går RIKTIGT bra i växelåda och motor inga som helst fel på den!!!! besiktad till mars och förra besiktingen gick den igenom fel fritt utan några 2or eller 1or VAD kan jag få den  för tror ni ?

Låter som om du skulle få 40k för den

BMW fantast
1 172 Inlägg
7 oktober 2009
släng upp den på köp och sälj här och på blocket med bilder, och skriv högstbjudnde så märker du...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Sök