3618
Sök

Lås denna tråd

Volvoskadad
6 017 Inlägg
23 oktober 2009
Har du verkligen tänkt igenom dina idéer noga?

Jonas

Ointresserad.
936 Inlägg
23 oktober 2009
linuslinje skrev:
Börjar lukta troll?

Sscchhhh!

Teabag appreciation club.

Meister
6 763 Inlägg
23 oktober 2009
Passat_Turbo skrev:
jag läste på en sida att en v 10:a skulle passa rätt bra nästan utan modifieringar. nu hittar jag inte den sidan.

Japp det var en annons på blocket som de stod så. Men man ska ju inte tro att de bara är att skruva ur gammla motorn och i med en viper 10:a. Allt måste i princip byggas om men den får kanske plats i hålet men sen är de allt annat som ska passa

1 207 Inlägg
23 oktober 2009
Passat_turbo. Efter att ha läst vilka trådar som du skapat så måste jag tyvärr säga att du verkar vara en drömmare. Innan man startar en tråd angående trimma diverse bilar tycker jag man skall ställa sig själv frågan om det är realistiskt att man själv kommer att införskaffa sig bilen ifråga. Annars kommer forumet att fyllas till bredden med trådar som "Går det få in en m5 motor i min 740?", och alla skulle sluta med inlägget "Jaha, men då blir det för dyrt. Men det skulle vara grymmt".

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
23 oktober 2009
ha ha ha det börjar ju låta som polaren , han vill stoppa ner en scania v8 i nån bil tongue
om du inte har erfarenhet av att bygga bilar eller inte är miljonär så bör du nog tänka om ett par gånger
allt går men allt går inte å besikta smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Sök