2728
Sök

Angående svininfluensan?

400 Inlägg
11 november 2009
Trådstartare
Hej  jag är sjuk har nästan 39 graders feber de ökade med en hel grad igår när jag kom hem då hade jag 37,89 och nu har de ökat med nästan en hel grad.
min f¨åga är hur vet jag om jag har svin influensan eller inte?
tyvärr så vet jag inte om någon har skrivit de här förut, jag vet tyvärr inte hur man söker så a.
hoppas de finns någon som kan ge mig tips?

Zerox

DFFL
9 020 Inlägg
11 november 2009
Testa syrehalten i blodet stod det i Aftonhoran idag.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 885 Inlägg
11 november 2009
Zerox1 skrev:
Hej  jag är sjuk har nästan 39 graders feber de ökade med en hel grad igår när jag kom hem då hade jag 37,89 och nu har de ökat med nästan en hel grad.
tyvärr så vet jag inte om någon har skrivit de här förut, jag vet tyvärr inte hur man söker så a.

Sjukvårdsupplysningen är nog ett bättre ställe att få svar på än ett bilforum:rolleyes:

Fotograf på tierpidag.se

Forummoderator
10 576 Inlägg
11 november 2009
Hamilton skrev:
Zerox1 skrev:

Sjukvårdsupplysningen är nog ett bättre ställe att få svar på än ett bilforum:rolleyes:

tråd låst, lyssna på Hamilton

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök