Min svärfars 500a SEC från 1985 försvann för ett tag sen. Hemmahörande på Hisingen/Rödbo i Gbg. Har varit parkerad i Vävra. Regnr FOD412 Återkommer med bilder.
Kär bil som gärna återses. Hör av er på spun82@gmail.com eller på mobnr 0762090720 och/eller 0709206661.
hmmm kanske är så att man ska anmäla så fasnar bilen i nån tull eller liknande om dom försöker få den ur landet.. nu vet jag inte vad det är för värde i en 500sec och om dom bara slaktas eller tas ibruk i annat land
Det är lite som så att en polisanmälan kanske är sista utvägen man vill ta...:-(
Absolut , klart man anmäler bilen stulen direkt , hur ska annars polisen kunna spana efter den?
Har man inget att dölja så håller jag ju med... För jävligt i alla fall att en klassiker försvinner på det här viset, kanske för att aldrig mer återkomma.
Polisanmäler du inte så kommer du ju få allt skit som dem hitter på med bilen, felparkeringar osv i brevlådan och får snällt betala. Klart som man anmäler den stulen..
Polisanmäler du inte så kommer du ju få allt skit som dem hitter på med bilen, felparkeringar osv i brevlådan och får snällt betala. Klart som man anmäler den stulen..
* Håller med Darkie + jag misstänker att han måste har en polisanmälan att skicka till försäkringsbolag för får ut ersättningen och det, helst från första dag.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Så länge ingen polisanmälan görs så är det ju fortfarande ägaren som ansvarar för allt som sker med bilen t.ex. bankrån, olyckor och andra brott. Tänk om det händer en smitningsolycka med dödlig utgång och ägaren då inte har ett hållbart alibi.