3760
Sök

Mamma till en mördare, vad tyckte du?

BilvårdsTekniker
281 Inlägg
16 november 2009
Trådstartare
Hur tyckt ni programmet var i helhet?

Var Han trovärdig?

Hade du vart mamman hade du tagit avstått och inte trott honom eller hade du gjort som henne?

Rattryckarn

Girls go fast
893 Inlägg
16 november 2009
Starkt gjort av både mamman och sonen att ställa upp.
Fick en konstig känsla eftersom mamman inte tyckte att hennes son var en mördare. Men ena sonen har ju tyvärr haft i hjäl den andre.
Himla tragiskt iaf.

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
16 november 2009
Min HSB(Hon Som Bestämmer) jobbar som pedagog på dagis o bara ni visste vad vissa föräldrar tror o inte tror om sina barn.
"En som känner en annan banan" som är 20+ pårökt var en o annan dag, stjäl vad han får tag på osv...
Mammas pojke som alla är elaka emot...
Eller är det så att dom vill inte se dom riktiga problem?
Senast redigerat av Grabber (16 november 2009)

Sanizz
16 november 2009
Finns det inget klipp på svt:s hemsida eller vilken kanal det nu var?

Edit: inlägg 600
Senast redigerat av Sanizz (16 november 2009)

Girls go fast
893 Inlägg
17 november 2009
Sanizz skrev:
Finns det inget klipp på svt:s hemsida eller vilken kanal det nu var?

Edit: inlägg 600

Det gick på kanal 4, Går nästa måndag klockan 21 med.

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Defloratör.
641 Inlägg
17 november 2009
Så sjukt lågt gjort av tv4 att ens sända sån jävla skit.

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

2 924 Inlägg
17 november 2009
nitrox skrev:
Så sjukt lågt gjort av tv4 att ens sända sån jävla skit.

ehhh vaddå sjukt lågt? ...tittarsiffrorna verkar ju varit höga efter vad man läst, så det är är väl tvärtemot smart att sända sån "jävla skit" som folk tittar på? roll

~ Life is short, have FUN! ~

1 002 Inlägg
17 november 2009
Programmet i sin helhet var väl ganska bra. Men jag förstog mig aldrig riktigt på han "mördaren" som de handlade om.. Han hade dödat sin brorsa med 2 stick i låret, fyra i magen och ett i ryggen,(rätta mig om jag har fel) och det kallar han självförsvar.? Och sen står han och snackar en massa skit om att han fått så himla långt straff och att åklagaren inte lyssnat på honom.
Vakna för fan, du har dödat din bror! Hur kan man ens tänka tanken att man skulle haft kortare straff osv. Inga känslor i kroppen alls eller.?

...

45 Inlägg
17 november 2009
dahboy skrev:
Programmet i sin helhet var väl ganska bra. Men jag förstog mig aldrig riktigt på han "mördaren" som de handlade om.. Han hade dödat sin brorsa med 2 stick i låret, fyra i magen och ett i ryggen,(rätta mig om jag har fel) och det kallar han självförsvar.? Och sen står han och snackar en massa skit om att han fått så himla långt straff och att åklagaren inte lyssnat på honom.
Vakna för fan, du har dödat din bror! Hur kan man ens tänka tanken att man skulle haft kortare straff osv. Inga känslor i kroppen alls eller.?

för enligt honom var det hans bror som attackera honom=självförsvar.
sen låg det ju massa under ytan som säkerligen släppte där me.

Fd Bannad
657 Inlägg
17 november 2009
wolfrace skrev:
dahboy skrev:

för enligt honom var det hans bror som attackera honom=självförsvar.
sen låg det ju massa under ytan som säkerligen släppte där me.

Man vet ju aldrig hur brodern betett sig i alla år, och när han attackerade honom så släppte det ju säkert

Edit. Såg att jag skrivit nästan exakt samma sak som dig:rolleyes:
Senast redigerat av Hedning (17 november 2009)

Märkesbög

Sök