Tackar att ni gillar mina ider som ska verkligen bli till en verkligenhet ! Det kan jag lätt säga att det ska också bli av... Försöker spara såmkt pengar på lackjobbet
Tackar för filmen iaf hehe, kul att nån vågar använda grejorna.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Efter som jag inte hittar jobb som passar en, så har jag börjat plugga istället till Ce kort, ska bli en trucker så att drömmen kan bli sann till slut, detta har varit en dröm sedan vid en 8 åring pojk. Efter som min farbror var trucker så fick jag följa med lite då och då
I dags läget står S4 mest stilla med trimning och allting Då jag pluggar och följer med styvfarsan på jobb i lastbilen (Ahola) Dom kör i Sverige/Norge/Finland så dagarna går åt mest till att åka lastbil, sedan helger är jag med tjejen min. Och alla pengar går till kortet !
Ska skriva in mig nu till en Körskola i några veckor ! När jag fixat kortet har jag nog jobb på engång på Ahola Transport. Ska få en praktik i 3 månader efter de kanske man får jobbet. Själv klart ska jag ha praktik med Peter min styvfarsa alltså. Han tycker själv att jag kan allting snart redan En bra bit påväg