2572
Sök

Pixmania.com - nån som har koll?

130 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
#1
Har hittat en rad billiga H.U´s där till bra priser, är det någon som vet om det tillkommer några avgifter och om det är en seriös hemsida?

MVH
Senast redigerat av MrMums (30 november 2009)


251 Inlägg
30 november 2009
#2
De är seriösa.
Har handlat därifrån och inga andra avgifter än de man blev upplyst om tillkom.
Så du kan lugnt handla därifrån.

/TiGgR.

Fotograf (Dock ej bilfotograf)
166 Inlägg
30 november 2009
#4
Jag var på väg att handla därifrån förut, men kollade upp dom noga och valde att inte handla därifrån. Läs på prisjakt som någon länkade till ovan. Läs allt noggrant och bilda dig en uppfattning själv.
Jag kommer iallafall aldrig handla därifrån.


4 074 Inlägg
30 november 2009
#5
Pixmania är som att köpa en trisslott! man vet aldrig vad man får,och får man nåt blir man glad o provar igen och blir besviken!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
30 november 2009
#6
Jag har köpt där...
Det är totalt odugligt enligt mig...
Dem vill bara lägga på en massa extra avgifter och ett garanti ärende till frankrike där du får fylla i så många formulär och slussas runt tills du tröttnar...
Nä en gång aldrig mera..
Det skiljer så lite i pris så det är värt varenda krona att handla lokalt i butik istället.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

251 Inlägg
30 november 2009
#7
Ja efter att ha läst på Prisjakt så är man ju inte sugen på att handla där igen...
Men jag har haft tur hittills... tongue

/TiGgR.

2 982 Inlägg
30 november 2009
#8
pixmania är billiga för att de säljare varor från utlandet. det innebär inte att de är sämre men ett ex.
Canon-kameror som är köpta i utlandet och sedan säljs via åf i sverige har inte garanti hos svenska canon AB.
därför skickar ÅF då kameran till utlandet där de kan ta hutlösa avvgifter.
köper du en canonkamera som canon svenska AB har levererat till åf så har du ju verkstad runt hörnet liksom (powermill etc..)

det värsta är att i grund och botten så är det samma fabrik som till verkar dessa kameror. garantin i denna fråga styrs utav vilket flöde kameran hamnade i dina händer.


MitsuNörd
880 Inlägg
30 november 2009
#9
Kan väl nämna att om du kikar in Fusion grejerna så är det bättre att beställa från carsound, dom är svenska importörer. Pixmania gör en liten fuling.

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida


Sök