lånar/tar upp tråden igen :p angående Gis 10?? kommer den, ä bara ute efter getaway raporten viserligen, kanske finns nåt annat som gjorts från alla sommarens event??
MVH//
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
lånar/tar upp tråden igen :p angående Gis 10?? kommer den, ä bara ute efter getaway raporten viserligen, kanske finns nåt annat som gjorts från alla sommarens event??
MVH//
Jag vill oxå ha tips på filmer som liknar Gatebil samt getaway raporterna.
Att dom ens fortsätter filma sånt skräp, det är ju aldrig riktig polisjag, mer inviduellt race mellan dom som kör som galningar på stockholms gator mitt i natten, tråkigt är vad det är!
Att dom ens fortsätter filma sånt skräp, det är ju aldrig riktig polisjag, mer inviduellt race mellan dom som kör som galningar på stockholms gator mitt i natten, tråkigt är vad det är!
Håller med dig, snuten har absolut inte en chans och dom åker bara runt och flummar, ska dom köra som blådårar och måste filma och sälja så tycker jag nog också dom borde rejjsa lite och inte som nu ha i princip "uppgjorda" polisjakter