3466
Sök

ett kitsystem för 70.000? :S

643 Inlägg
16 september 2006
Trådstartare
kan väl inet vara många som köper någont sådant?

Rainbow Reference Line CS260.30 som säljs på mds. det låer så jävla skukt allting. . tänk å spela sönder ett par såna. då är man ta livev av sig.

505 Inlägg
17 september 2006
Grejjen är att inga vanliga svensson köper de där högtalarna, jag har en kompis som tävlade i finlir i bilen, hans framsystem hade han byggt själv och alla komponenter han hade var värda ca 120,000kr! Min flickväns kusins nånting tävlar även i finlir med hemmahögtalare, hans högtalare väger 500kg och har kostat ca en halv miljon... Han tog SM guld för kanske 5-8 år sen.

Så tro inte att nån vanlig person köper  Rainbow References värsta kit;) Kanske något av de billigare.. men inte det där:)

Calibra Turbo 4x4

643 Inlägg
17 september 2006
Trådstartare
men hur fint är det ljudet om man jämför med typ ett av dom bättre infinity kiten för 4000? smile

859 Inlägg
17 september 2006
Ingen köper sånna där kitt skulle jag vilja påstå. MDS säljer dom för att skryta med att dom är återförsäljare...!

Alla som tävlar på högre nivå än instegsklasserna är sponsrade på ett eller annat sätt. (i de flästa fallen)

MVH Theo

859 Inlägg
17 september 2006
Svenss0n skrev:
men hur fint är det ljudet om man jämför med typ ett av dom bättre infinity kiten för 4000? smile

Beror HELT på övrig utrustning och montering. För 99,99% är infinitykittet ett bättre val.

/Theo

Team Tondöv
649 Inlägg
17 september 2006
Spawner skrev:
Grejjen är att inga vanliga svensson köper de där högtalarna, jag har en kompis som tävlade i finlir i bilen, hans framsystem hade han byggt själv och alla komponenter han hade var värda ca 120,000kr! Min flickväns kusins nånting tävlar även i finlir med hemmahögtalare, hans högtalare väger 500kg och har kostat ca en halv miljon... Han tog SM guld för kanske 5-8 år sen.

Så tro inte att nån vanlig person köper  Rainbow References värsta kit;) Kanske något av de billigare.. men inte det där:)

byggt framsystenet själv??
nu blir man ju nyfiken, vad var det för grejor och vilken klass tävlade han i?

Sök